Inför: Isbanekörning i Kiruna 28/3 2009

blankz IT/Fordonstekniker
11 mars 2009 · 56 Inlägg

KIRUNA ICE CHALLENGE #2
Nu kör vi en sista gång för i år!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/22729/591050_b0cfhg.jpg

ISBANA I KIRUNA LÖRDAG 28:e MARS! PLANERA IN DET. KIRUNA MOTORKLUBB ORDNAR EN TRÄFF FÖR ALLMÄNHETEN PÅ SAAB/VOLVOS TESTBANA VID FLYGFÄLTET.

- DET FINNS EN LÅNG SLINGA PÅ 1,8KM MED FRI KÖRNING OCH EN KORTARE KONBANA DÄR TÄVLINGEN KOMMER ATT KÖRAS FÖR FRIVILLIGA. FINA PRISER I TÄVLINGEN! "KIRUNAS SNABBASTE ISBIL" M.M. cool TVÅ KLASSER SOM VANLIGT - 2WD & AWD.

- EN BÄRGARE KOMMER ATT FINNAS PÅ PLATS. SÅ DET LÖSER SIG MED DEM SOM SLADDAR AV BANAN.

- SAMLING SENAST KLOCKAN 12.00 UTANFÖR SLÄDHUNDSKLUBBEN, MITT EMOT ARENA ARCTICA.

- VI MÅSTE TYVÄRR STÄLLA IN OM GRADERNA SJUNKER MER ÄN -20. FÖLJ TRÅDEN SÅ ATT NI VET, VI UPPDATERAR HELA TIDEN UNDER FREDAGSKVÄLLEN OCH TIDIG LÖRDAGSMORGON.

- FÖRANMÄLNINGAR KRÄVS FÖR ATT KÖRA DENNA GÅNG...


Dagens bästa tider:

Nife - BMW 325 - 1.27.9
Pilten - Audi S3 & S6 - 1.28.3


Bilder från körningen:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=78430

Senast redigerat av blankz (8 april 2009)

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
pilten
12 mars 2009 · 48 Inlägg

Självklart dyker man upp även denna gång. fint med ndrat datm än ni planerat tidigare då det skulle krocka med nostalgi racingen på tuollasjön.

StreetX_88
13 mars 2009 · 78 Inlägg

Kom igen nu Kirunabor, är det här något ni tycker är roligt eller lockar det inte mer än 7-8 pers?

Full speed or nothing!
blankz IT/Fordonstekniker
13 mars 2009 · 56 Inlägg

det blir fint med en annons i bladet oxå smile

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
MICKEHEHE HEHE
13 mars 2009 · 156 Inlägg

Grabbar, tycker ni hade ett mycket finare "plakat" nu wink hehe!
Får se om jag hinner fixa min bil, en tryckslang som är trasig och damasker osvosv som måste bytas före hmm...

Men iaf så får vi hoppas på bättre väder den hära gången!
Om inte bil jäveln funkar så blire micke fotograf igen haha...

StreetX_88
13 mars 2009 · 78 Inlägg

MICKEHEHE skrev:
Grabbar, tycker ni hade ett mycket finare "plakat" nu wink hehe!
Får se om jag hinner fixa min bil, en tryckslang som är trasig och damasker osvosv som måste bytas före hmm...

Men iaf så får vi hoppas på bättre väder den hära gången!
Om inte bil jäveln funkar så blire micke fotograf igen haha...

Okej du får jobba på då så du får ihop den, ta gärna med kameran bilder är alltid uppskattat smile

Full speed or nothing!
MICKEHEHE HEHE
16 mars 2009 · 156 Inlägg

StreetX_88 skrev:

MICKEHEHE skrev:
Grabbar, tycker ni hade ett mycket finare "plakat" nu wink hehe!
Får se om jag hinner fixa min bil, en tryckslang som är trasig och damasker osvosv som måste bytas före hmm...

Men iaf så får vi hoppas på bättre väder den hära gången!
Om inte bil jäveln funkar så blire micke fotograf igen haha...

Okej du får jobba på då så du får ihop den, ta gärna med kameran bilder är alltid uppskattat smile

Hha jaoe, bara hoppas att inte något till problem dyker upp smile
Kameran är alltid med!

BrEEze
17 mars 2009 ·

Visst håller vädret i sig som det har vart den här veckan så ska ni se att jag också dyker upp smile

pilten
17 mars 2009 · 48 Inlägg

imorgon kommer förhoppningsvis grejerna till s3:an så blir förhoppningsvis att köra med den dena gång. om det är lite bilar så får man ställa upp med båda smile

StreetX_88
18 mars 2009 · 78 Inlägg

Verkar tyvärr vara dåligt intresse för detta evangemang sad Vi kommer att lägga in en annons i annonsbladet nästa vecka för att nå ut till mer folk. För er som vill köra kom ihåg att det är föranmälningar som gäller denna gång, ring nåt av nummren som finns på flyern och fortsätt håll koll på tråden för mer information

Full speed or nothing!
blankz IT/Fordonstekniker
18 mars 2009 · 56 Inlägg

StreetX_88 skrev:
Verkar tyvärr vara dåligt intresse för detta evangemang sad Vi kommer att lägga in en annons i annonsbladet nästa vecka för att nå ut till mer folk. För er som vill köra kom ihåg att det är föranmälningar som gäller denna gång, ring nåt av nummren som finns på flyern och fortsätt håll koll på tråden för mer information

häng inte läpp, bara vi får ut en annons så big_smile


pilten> mkt delar beställda?

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
pilten
19 mars 2009 · 48 Inlägg

abs givare samt luftmassemätare kanske den börjar gå helt som den ska

StreetX_88
20 mars 2009 · 78 Inlägg

Kom igen nu alla som vill köra det finns gott om platser kvar för tillfället, annons kommer i annonsbladet nästa vecka och då hoppas vi att få ihop fullt startfält, alltså 30 bilar. Så anmäl er nu medans det finns platser kvar smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
20 mars 2009 · 1 342 Inlägg

Hade vart med men är tyvärr nere i Bollnäs och har 0 dubb kvar efter igår big_smile "Kolla vägen mot luossabacken innan bror dvs backen" HEHEHEHE big_smile

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
23 mars 2009 · 78 Inlägg

Nu kör vi djungeltrumman så mycket det bara går, på lördag kör vi så de ryker. Ring nåt av nummren: Anton 073-8014112 Mårten 070-2517645 eller Henke 070-3929937 som finns på flyern för att anmäla er och kom ihåg att max 30 bilar får köra så det är föst till kvarn som gäller smile

Full speed or nothing!
StreetX_88
25 mars 2009 · 78 Inlägg

Ser ut att kunna bli bra väder till lördag, 4-5 grader kallt och troligtvis tittar solen fram under dagen. Så det verkar bli betydligt bättre förhållanden än förra gången tongue

Full speed or nothing!
NoBra1n
25 mars 2009 · 175 Inlägg

Hur många anmälda är det än så länge?

Like A Glove
BMW 325 e91 (2006)
blankz IT/Fordonstekniker
26 mars 2009 · 56 Inlägg

runt 5-10 st än så länge

jag hörde även status på banan av BDX:
den har varit jävligt hal och isig här innan, men nu när det har blivit kallt igen så har dem farit med isrivare och skrapat av isen. så den var i BRA skick nu! fullt duglig för icehotel och andra som hyr banan big_smile

Senast redigerat av blankz (26 mars 2009)

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
mrlarssa
26 mars 2009 · 101 Inlägg

Låter bra detta! Se så folket kom nu och visa vem som är snabbast mellan konerna wink

pilten
26 mars 2009 · 48 Inlägg

det börjar ta sig med lte anmälningar nu, härligt att höra men skulle vara kul om det blev 30 bilar. väderprognosen ser som sagt lovande ut

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang