2266
Sök

Inför: Nytt REKORD på G.org-träff i Söderhamn 25/4!?!?!?! 146 Anmälda!!!!

9 Inlägg
22 april 2009
steifan skrev:
Hur många bilar får plats i Söderhamn egentligen? wink

Kom och kolla Steifan wink

21 Inlägg
22 april 2009
Tubriken skrev:
k0tt3n skrev:
Yeah verkar bli en hel del kidz i helgen, kul!!! Paxa en plats på parkeringen till mig, vill inte rassla runt i gruset helst tongue

Kan ta gruset ja wink.. Spelar inte så stor roll. finns nåt som heter tvätta bilen big_smile

Hihi fast jag syftade mest på att tråget och hjulhusen och sånt ska klara sig smile

Weee vilken uppslutning detta verkar bli, längtar på att få se massa härliga åk!

Mitt nya motto för året; Race'a aldrig mot en civilpolis! Man vinner ju för tillfället men förlorar i det stora loppet :P

7 100 Inlägg
22 april 2009
pung!!!hinner nog inte få hem reservdels mazdan innan helgen sad
så då får man ha trasig front och lite andra saker.om inte någon vill köra hem den ifrån trönö big_smile

besigtade 145:an idag iaf,7 st 2:or,mest skitfel,men de måste vara klart om en vecka sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

504 Inlägg
22 april 2009
hammar500e skrev:
tja blir det nå race på natten wink ?

Inga race. Då det är olagligt!

HÅRDROCK

95 Inlägg
22 april 2009
Blir det inte trångt på lidl-parkeringen?

338 Inlägg
22 april 2009
Bara prova de, svårt att gissa utan att testat liksom. Bara man parkerar med lite tanke så är de nog inga problem inte tror jag smile

Nissan 200sx S13

457 Inlägg
22 april 2009
PuppPutte skrev:
hammar500e skrev:
tja blir det nå race på natten wink ?

Inga race. Då det är olagligt!

inte för att jag ska köra race, men du va ironisk nu va? wink

218 Inlägg
23 april 2009
k0tt3n skrev:
Tubriken skrev:
k0tt3n skrev:
Yeah verkar bli en hel del kidz i helgen, kul!!! Paxa en plats på parkeringen till mig, vill inte rassla runt i gruset helst tongue

Kan ta gruset ja wink.. Spelar inte så stor roll. finns nåt som heter tvätta bilen big_smile

Hihi fast jag syftade mest på att tråget och hjulhusen och sånt ska klara sig smile

Weee vilken uppslutning detta verkar bli, längtar på att få se massa härliga åk!

håller med, inte får tvättningens skull direkt tongue inte för att jag vet hur bra/dåligt grus parkeringen är, men jag vågar nog inte chansa att knäcka fronten eller nått sånt. smile

för övrigt så ändrar jag mig igen och jag kommer på lördag sålänge ja inte får spanska flaggan på lördag morgon såklart smile men läre ju få någon 2a på ex: tonade framrutor och xenon. men de kan man dona med efter träffen smile

brukar poliserna vara hårda i söderhamn på små saker?

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
23 april 2009
FAN att man flyttar 2maj ner till Bollnäs först sad Hoppas det kmr fler! Race på natten är ett måste ju! Söderhamn > Bollnäs sträckan smile

Audis in Scandinavia Crew

16 Inlägg
23 april 2009
Tompak skrev:
k0tt3n skrev:
Tubriken skrev:

håller med, inte får tvättningens skull direkt tongue inte för att jag vet hur bra/dåligt grus parkeringen är, men jag vågar nog inte chansa att knäcka fronten eller nått sånt. smile

för övrigt så ändrar jag mig igen och jag kommer på lördag sålänge ja inte får spanska flaggan på lördag morgon såklart smile men läre ju få någon 2a på ex: tonade framrutor och xenon. men de kan man dona med efter träffen smile

brukar poliserna vara hårda i söderhamn på små saker?

Nja de brukar vara betydligt mindre petiga jämfört med i hudik iaf tycker jag.. men det är ju ingen garanti...

Truckdriver
85 Inlägg
23 april 2009
NIKKELICIOUS skrev:
FAN att man flyttar 2maj ner till Bollnäs först sad Hoppas det kmr fler! Race på natten är ett måste ju! Söderhamn > Bollnäs sträckan smile

Klart det blir fler: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125588 big_smile

Skogenracing.com
154 Inlägg
23 april 2009
Hoppas verkligen ingen vill arrangera rejs på natten.
SMK Söderhamn har jobbat stenhårt för att ens ha tillgång till en 201m dragstripp och i framtiden kanske till och med 402m. Vore oerhört dumt att riskera det bra samarbeta med kommun och Polis som nu finns.
Vet att SMK hade synpunkter även förra sommaren då det kom fram att det skulle arrangeras Hälsinge Open på gatan!

Nä håll er till bilträffar i Söderhamn. smile

Truckdriver
85 Inlägg
23 april 2009
JBlom skrev:
Hoppas verkligen ingen vill arrangera rejs på natten.
SMK Söderhamn har jobbat stenhårt för att ens ha tillgång till en 201m dragstripp och i framtiden kanske till och med 402m. Vore oerhört dumt att riskera det bra samarbeta med kommun och Polis som nu finns.
Vet att SMK hade synpunkter även förra sommaren då det kom fram att det skulle arrangeras Hälsinge Open på gatan!

Nä håll er till bilträffar i Söderhamn. smile

Bra att nån tog upp det här! SMK arbetar ju som sagt stenhårt med att övertala kommun och polis för att få arrangera allt varje år. Så snälla förstör inte det här med nått race, vi tar det nån onsdag på flyget istället. Vill nån racea kolla den här länken: http://www.smksoderhamn.com/artiklar/20 … 0318a.html

2 Inlägg
23 april 2009
kommer och kollar på kvällen

Volvonörd
1 187 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Håller enbart med om att det INTE borde annordnas ett race.... Om det nu skulle göra det så har INTE jag nånting med det att göra och det vore synd och förstöra för SMK som arbetat länge och väl för detta ute på flyget. Nä ta det nån annanstans!!!!

Se nu till att det kommer att flyta på vid parkering, parkera så nära som möjligt å ge inte grannbilen några dörruppslag wink Dem låga bilarna har väl ändå lite företräde till asfaltsparkeringen eller hur?

Jag har även förvarnat "gyllene måsen" om att det kommer att komma lite bilar till stan så att dem kan ha personal på plats för eder tjänst.

REGLER!
Ingen burning på området!
Ingen nedskräpning på området!
Allmänt sunt förnuft!

VÄL MÖTT!!!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

huh?
10 427 Inlägg
23 april 2009
Salamander skrev:
steifan skrev:

Jag törs inte, lite rädd för norrlänningar yikes wink

Volvonörd
1 187 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
steifan skrev:
Salamander skrev:
steifan skrev:

Så du menar att ni dalmasar är bättre? tongue wink Hehe sorry, klart ni ska komma!!!! Vill ju se din 740 live så jag kan syna den ordentligt....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Yrkesförare
1 073 Inlägg
23 april 2009
steifan skrev:
Salamander skrev:
steifan skrev:

Det är bara och komma, man vänjer sig vid dom wink (Själv är jag skåning)

3 Inlägg
23 april 2009
Kommer med hinken jag med
https://www1.garaget.org/archive/79/78776/127367/127367-1329855.jpg

Sök