GOLDEN skrev:Va ju riktigt roligt idag Äntligen kom jag ner under 10 sec med min gamla BMW
Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?
zijaa skrev:bilder? videor?
Cambrant skrev:Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?Inte den korta tiden jag va där iaf. Fick ju vänta på att bilar skulle köra tillbaks till starten igen efter dom kommit i mål zijaa skrev:bilder? videor?Blev ingen video pga. lite bilar och att det blåste nåt så inihelvete. Bara brus hade det blivit. Stack hem efter 30 min
Anubis skrev:Cambrant skrev:Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?Inte den korta tiden jag va där iaf. Fick ju vänta på att bilar skulle köra tillbaks till starten igen efter dom kommit i mål zijaa skrev:bilder? videor?Blev ingen video pga. lite bilar och att det blåste nåt så inihelvete. Bara brus hade det blivit. Stack hem efter 30 min Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54
NiclasT skrev:Anubis skrev:Cambrant skrev:Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?Inte den korta tiden jag va där iaf. Fick ju vänta på att bilar skulle köra tillbaks till starten igen efter dom kommit i mål Blev ingen video pga. lite bilar och att det blåste nåt så inihelvete. Bara brus hade det blivit. Stack hem efter 30 min Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54 Nice!!! Den kan inte vara original?
Anubis skrev:Cambrant skrev:Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?Inte den korta tiden jag va där iaf. Fick ju vänta på att bilar skulle köra tillbaks till starten igen efter dom kommit i mål Blev ingen video pga. lite bilar och att det blåste nåt så inihelvete. Bara brus hade det blivit. Stack hem efter 30 min Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54
Cambrant skrev:Squadron skrev:Mycket folks om körde eller?Inte den korta tiden jag va där iaf. Fick ju vänta på att bilar skulle köra tillbaks till starten igen efter dom kommit i mål Blev ingen video pga. lite bilar och att det blåste nåt så inihelvete. Bara brus hade det blivit. Stack hem efter 30 min
Anubis skrev:NiclasT skrev:Anubis skrev:Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54 Nice!!! Den kan inte vara original?De är den inte häller
NiclasT skrev:Anubis skrev:Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54 Nice!!! Den kan inte vara original?
Anubis skrev:Men va fan nu när man åkt ändå till gbg och dessutom körde på 7.54
kaxxen skrev:Anubis skrev:NiclasT skrev:Nice!!! Den kan inte vara original?De är den inte häller det sitter en anubis bakom spakarna fett bra trim det
Anubis skrev:NiclasT skrev:Nice!!! Den kan inte vara original?De är den inte häller
NiclasT skrev:Nice!!! Den kan inte vara original?