3462
Sök

Angående: Blackrace - Göteborg 2009

4 Inlägg
4 augusti 2009
bilder finns på www.blackrace.nu

1 255 Inlägg
4 augusti 2009
Timmmy skrev:
bilder finns på www.blackrace.nu

Nej finns endast bilder från den 24:de

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

4 Inlägg
4 augusti 2009
ja det har du rätt i såg fel

1 255 Inlägg
4 augusti 2009
Fick 3 bilder som polaren hade tagit på min här är en av dom.

http://i448.photobucket.com/albums/qq203/evilanubis/DSC_0121.jpg

4 Inlägg
4 augusti 2009
Anubis va skit sur efter jag körde mot dig(volvo 740 o jag trodde du hade en s 14) tyckte jag växlade fel o massa grejer men jag fick 7.79 då. men jag fattade det inte att jag körde rätt fort för jag va sur för jag fick stryk.

4 Inlägg
4 augusti 2009
nu förstår jag att jag fick stryk! du e ju snabbare o du har en skyline smile

1 255 Inlägg
5 augusti 2009
Timmmy skrev:
Anubis va skit sur efter jag körde mot dig(volvo 740 o jag trodde du hade en s 14) tyckte jag växlade fel o massa grejer men jag fick 7.79 då. men jag fattade det inte att jag körde rätt fort för jag va sur för jag fick stryk.

haha ok där ser man tongue

1 255 Inlägg
5 augusti 2009
Nu har tiderna kommit upp iallafall big_smile

Avstängd
72 Inlägg
5 augusti 2009
Åååååfan har dom börjat igen på Piren? eller Säve? va ju flera år sen de va nå fart på blackrace.nu, big_smile grymt

388 Inlägg
9 augusti 2009
Calabria skrev:
Åååååfan har dom börjat igen på Piren? eller Säve? va ju flera år sen de va nå fart på blackrace.nu, big_smile grymt

Det är på piren och det är ju en klart bättre sträcka en den gamla med inbyggda "fartgupp" nu kör dom på en del av STCC:s cityracebana wink

Avstängd
72 Inlägg
16 augusti 2009
yoppe skrev:
Calabria skrev:

Det är på piren och det är ju en klart bättre sträcka en den gamla med inbyggda "fartgupp" nu kör dom på en del av STCC:s cityracebana wink

Det gillar vi, nästa enligt blackrace är
Blackrace - 2009-08-21 - Goteborg
Piren, 18:00-22:00

blir de något om de inte regnar eller? tongue ibland brukar de vara lite klent med bilar, iallafall för några år sedan sad

1 255 Inlägg
16 augusti 2009
Calabria skrev:
yoppe skrev:
Calabria skrev:

blir de något om de inte regnar eller? tongue ibland brukar de vara lite klent med bilar, iallafall för några år sedan sad

Då ska ja testa köra med nya fräscha däck istället för de gammla hårda äckliga roadstone däcken som inte får något fäste alls på 1:an trotts 265 fram och bak o 4wd tongue

1 396 Inlägg
16 augusti 2009
Trådstartare
Tidernaaa ee fel sad Dom har skrivit en Nissan S14 på mina tider hrmm

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 255 Inlägg
16 augusti 2009
NiclasT skrev:
Tidernaaa ee fel sad Dom har skrivit en Nissan S14 på mina tider hrmm

Är inte förvånad lät lite väl bra att den skulle palla köra dom tiderna

Avstängd
72 Inlägg
16 augusti 2009
Anubis skrev:
Calabria skrev:
yoppe skrev:

Då ska ja testa köra med nya fräscha däck istället för de gammla hårda äckliga roadstone däcken som inte får något fäste alls på 1:an trotts 265 fram och bak o 4wd tongue

Får åka dit o kolla en sväng då big_smile, hoppas på fint väder annars läre ju inte bli något alls. big_smile

48 Inlägg
19 augusti 2009
Piren 18:00-22:00  på fredag alltså smile

Denna fredag får vi bland annat även besök av världens snabbaste Chevrolet Impala SS från www.blackout.nu!

Ni som vill ge ett handtag med att rigga å dona lite så ses vi där vid halvfem- femtiden

Mårten

Cambrant
20 augusti 2009
En fråga bara. Aldrig kört på Piren eller nåt annat ställe med tidtagning heller. Jag har en automat och vill testa vad som ger bäst tid. ESP på eller av. Växla själv eller Drive läge osv osv osv. Så kan få reda på sina tider på alla repor man kör? Börjar bli dags nu och se vad den gör orginal innan steg 3 åker på.

2 924 Inlägg
20 augusti 2009
Cambrant skrev:
En fråga bara. Aldrig kört på Piren eller nåt annat ställe med tidtagning heller. Jag har en automat och vill testa vad som ger bäst tid. ESP på eller av. Växla själv eller Drive läge osv osv osv. Så kan få reda på sina tider på alla repor man kör? Börjar bli dags nu och se vad den gör orginal innan steg 3 åker på.

Att man får Tidkort är väl en del av poängen med Blackrace så det är väl ganska givet? roll

~ Life is short, have FUN! ~

367 Inlägg
20 augusti 2009
Cambrant skrev:

Ja du får ett tidkort för varje repa du kör så du kan testa olika smile

Cambrant
21 augusti 2009
Anrikt! tackar....

Sök