Eftersnack: Cruising i Malmö 4 april

Kiki
5 april 2009 · 119 Inlägg

tycker det blev en riktigt lyckad träff... förrutom när alla körde sin egen lilla runda till gustav.. jag som körde sist blev av med dem framför mig har ingen anning om hur jag lyckades... tongue men jag hittade alla vid gustav där folk stannade och frågade vilken väg dem ska ta för dem var inne på sitt 4.e varv haha.... men det löste sig till sist... tyckte annars det var riktigt trevligt, som jag misstänkte från början så var det dem härliga killarna från Vellinge som stod för showen... "bra jobbat killar snygga märken" wink hoppas det snart blir en lika stor träff men den här gången kanske vi ska dra vidare till helsingborg efter en LITEN runda i stan!!!! det var rätt skoj när vi var inne i stan då alla människor stannade upp och fota och filma.... kan se det framför mig "streetracers invaderar Malmö" haha... riktigt lyckad träff men håller helt med vi Måste verkligen ha en uppsamlings plats nästa gång.. hade inte vi det vid slagthuset???? jaja... är jätte nöjd med träffen igår iallafall!!!

kram smile

True love never ends!
Kiki
5 april 2009 · 119 Inlägg

Förresten har hitta någons öronsnäcka till sin telefon. den är till en sony ericsson den är lite sönder men den lilla gröna lampan blinkar så jag tror den fungerar det är bara skalet som sprukit lite.. någon som tappet en sån bakom media market??

True love never ends!
DeFlo
5 april 2009 · 514 Inlägg

Jag tycker rakan var skit bra, sen hamnen rakan i Helsingborg försvann så är det inte lika roligt att dra dit längre Ättekulla suger hårt!

BMW = Bil Med Wasakredit
RobinS2
5 april 2009 · 1 067 Inlägg

Sjukt trevligt igår..hade väldigt roligt tongue Men som sagt det är inte lätt att hålla ihopa med alla rödljus..allt var svinbra fram tills mediamarkt det blev för trångt helt enkelt!
ser framemot nästa träff men att vi då fortsätter till HBG efter det.. hade varit coolt att göra entre där med 100 bilar big_smile hehe  Tack för igår wink

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
MarcMalmo
5 april 2009 · 13 Inlägg

WeaH skrev:
Låt dem skylla på vad de vill! Det kan ju inte hända en olyka utan att det är "busar" som är inblandade eller? yikes
Det var riktigt kul, men runt gustav så va det mer eller mindre katastrof.
Men sen kände jag att det stannade upp länge där ett tag, och det första gänget va långt före "resterande"

Hur lyckades de krocka?? Ler

Bolek
5 april 2009 · 120 Inlägg

Super trevlig kväll big_smile

Exakt upp med bilderna och videos ! Det var några som stod i slutet av race sträckan och filmade körningar, eller har jag fel ?

PS: Kan ni vara snälla och dölja alla regskyltar på bilder samt filmer ni lägger upp ! 

Tack !

JDM y00000 !!
janni_ruda BMR
5 april 2009 · 102 Inlägg

hojta till i god tid tills nästa träff. så ska jag förhoppningsvis köra och inte åka då.

Volvo 745 "BMR Tuning" (1988)
Bolek
5 april 2009 · 120 Inlägg

rc_mysan skrev:

Kiki skrev:
tycker det blev en riktigt lyckad träff... förrutom när alla körde sin egen lilla runda till gustav.. jag som körde sist blev av med dem framför mig har ingen anning om hur jag lyckades... tongue men jag hittade alla vid gustav där folk stannade och frågade vilken väg dem ska ta för dem var inne på sitt 4.e varv haha.... men det löste sig till sist... tyckte annars det var riktigt trevligt, som jag misstänkte från början så var det dem härliga killarna från Vellinge som stod för showen... "bra jobbat killar snygga märken" wink hoppas det snart blir en lika stor träff men den här gången kanske vi ska dra vidare till helsingborg efter en LITEN runda i stan!!!! det var rätt skoj när vi var inne i stan då alla människor stannade upp och fota och filma.... kan se det framför mig "streetracers invaderar Malmö" haha... riktigt lyckad träff men håller helt med vi Måste verkligen ha en uppsamlings plats nästa gång.. hade inte vi det vid slagthuset???? jaja... är jätte nöjd med träffen igår iallafall!!!

kram smile

håller med, riktigt kul, men jag tror att vi(jag) lyckades tappa bort oss en två-tre gånger på vägen roll men en mindre runda o sen vidare till hbg är jag absolut med på! big_smile

tack för ett kul race förresten wink

Håller med big_smile Jag tackar också för en kul race big_smile wink

JDM y00000 !!
Jimmyn
5 april 2009 · 9 Inlägg

ja här får snart komma upp lite bilder och filmer från igår på svårgertorp smile så man kan få reda på om de va värt de nya däcken´s slut tongue  Trevligt träff annars big_smile

Sandraah CNC-Operatör
5 april 2009 · 90 Inlägg

Kan ju dock hålla med alla om att det var väldigt förvirrande det blev ju till slut att man följde efter en bil som inte hade någon aning om vart den var på väg..... vi skulle ju slutplatsen men nääää vi åkte ju vidare mot lund.... helt onödigt och snacka om omväg alltså haha...

För övrigt var det bra väääldigt många bilar men rundan runt stortorget sååå onödig... Hade kanske vart lättare med en lite rakare sträcka med mindre antal rödljus det var ju de jäklarna som förstörde allt sad

Jag kommer nog lägga upp en video inom kort måste dock vänta på att få materialet skickat till mig sladden till kameran är spårlöst försvunnen haha big_smile

//Sandraah
Saab 9-3 1.8T "Fatsoe" (2004)
Ford Focus "Black N White" (2011)
PerraN1 Åklagare
5 april 2009 · 47 Inlägg

Tack för en kul kväll Haagi och alla andra. Det är i princip omöjligt att hålla ihop mer än 100 bilar i en sån trafikljusstad som Malmö. Jag körde bakom Haagi hela tiden och det gick jäkligt långsamt hela tiden, dock  är nog torgen den största anledningen till splittringen av kön. Men det var kul som f-n att alla hittade ut till Svågertorp och många till rakan efteråt. Rakan är helt ok, men det är lite ont om platser för åskådare och bilar. Men ni skulle väntat till vid halv ett, då var det helt tomt....! smile Tack för efterkörningen i stan, Kiki o Haagi! wink

Snart i en backspegel nära dig....;)
Seat Alhambra 20VT Sport "Silverkulan" (2002)
evo_krolle BMR
5 april 2009 · 1 513 Inlägg

rakan e kanon de ända e att man skulle sprejat ett mål sträck så man hinner bromsa ner i svängen fr jag tyckte nån gång stog man upp å bromsa för att klara svängen:) å som sagt dom som stog i slutet på rakan å filma lägg gärna upp den filmen!! tack för igår

haagi
5 april 2009 · 905 Inlägg

de håller på att skicka all material nu smilesmilesmilesmilesmile

Paddee636
5 april 2009 · 283 Inlägg

Bra träff o cruising men fan va många som var yra o visste inte var vi skulle ( Jag också ) haha

Jävligt härliga burnouts överallt också!

Tahii
5 april 2009 · 27 Inlägg

helt okej träff, rundan var också helt okej men vi kunde ha skippat stortorget och den lilla omvägen till LUND, nästa gång kanske vi ska hålla oss bakom "ledaren" det är juh iom han som leder caravanen, men det var jävligt ballt att se så många bilar samlade, märkte att folket som gick på vägen häpnade över hur många vi var, annars ett lyckat träff, ser fram emot fler såna smile

There's Something About Engines That Calms Me Down
Ford Focus 1.6 ".... To Punish And Enslave" (2001)
Memme I'am AWESOME..
5 april 2009 · 2 783 Inlägg

Hur kom folk till LUND! neutral wtf!  hahah!

Själv körde man till man kom tillbaka till värnhem då blev det att man drog direkt till Svåger!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
oka-visely
5 april 2009 · 47 Inlägg

Grymt kul att det blev så många bilar...härlig stämning var det med... sjukt najsiga burnisar...
tack för en bra kväll...

får lätt bli en ny omgång:P

haagi
5 april 2009 · 905 Inlägg

Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!


https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg

Senast redigerat av haagi (5 april 2009)

Memme I'am AWESOME..
5 april 2009 · 2 783 Inlägg

Surt länge Haagi! Hoppas personen erkänner via PM till dig!

Själv leta man efter dig ute vid svågertorp å hitta dig när vi skulle köra ;D hhaha..

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Jespersen
5 april 2009 · 4 Inlägg

Tack så mycket för en nice träf, och cruze:)

Bra jobbat haagi!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang