2231
Sök

Vad tycker ni om Biltemas personal?

Administratör
11 967 Inlägg
10 april 2009
Tråd rensad på skräpinlägg och varningar utdelade.

Tänk på att det inte är tillåtet att ta till personangrepp eller att kalla folk det ena eller det andra.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

336 Inlägg
10 april 2009
Mobeerg skrev:
Här i stan får man plocka själv,och de är skitmånga snygga tjejer som jobbar där big_smile

Måste vara en av de bästa Biltema varuhusen. har heller aldrig stött på att Linköpingsvaruhuset inte haft någon vara på lager.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

519 Inlägg
10 april 2009
azid skrev:
biltema birsta... skulle ha brommsskivor fram till 850. ringde och frågade ju dom hade men bara 2 kvar åker ner och köper. kommer ut till bilen,tittar och ser att det är bakskrivor.in och byta. samma ställe tror det var spindeled som jag  skulle ha .höger fick vänster...

Spindelled till vilken bil då?brukar vara samma höger vänster,,passar den inte till höger så är det bara att vända på den,,

blacken
10 april 2009
Har ingen bra erfarenhet av personalens (bristfälliga) kompetens på Biltema. Men billiga är dom, så lite får man väl tåla..tongue

kevlar_soul
10 april 2009
Men tjena!

Testa att använda enter någon gång..

1 741 Inlägg
10 april 2009
Biltema Birsta tycker jag aldrig har koll på var dom har sakerna eller om dom verkligen finns. Slutar alltid med att man får gå runt och leta själv.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

679 Inlägg
10 april 2009
Feltema i örebro är väl hyfsat.....
brukar inte fråga så möe utan vet oftast vad jag ska ha så det är bara gå o plocka.......smile

got stance?
546 Inlägg
10 april 2009
biltema är ju ändå ett varuhus och ingen specerihandel så man kan inte kräva alt av dom men visst borde dom ha minst en kunning till hands.

&#22818;&#12398;&#21147;

Sök