Eftersnack: Besökt Elmia 2009? Hur tyckte DU mässan var?

lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
11 april 2009 · 368 Inlägg

Sissi skrev:
Fy så taskigt skrivet om tjejerna ! Avundsjukan lyser igenom å det är endast pinsamt.

bullshit

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
11 april 2009 · 4 418 Inlägg

lustgasen skrev:

Sissi skrev:
Fy så taskigt skrivet om tjejerna ! Avundsjukan lyser igenom å det är endast pinsamt.

bullshit

Helt klart!

Som jag sa, 2 tjejer som såg bra ut och det är Grete och Cocos...
"Pumorna" som med sina "moon boots" vräkte sig över huven på den rosa bilen får stå sitt kast, men inte var det en vacker syn!

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
11 april 2009 · 4 418 Inlägg

Sissi skrev:
Fy så taskigt skrivet om tjejerna ! Avundsjukan lyser igenom å det är endast pinsamt.

Vad skulle jag vara avis på? Berätta!

börne
11 april 2009 · 35 Inlägg

Det roligaste var när jag stod & kollade när SAAVO kollade effekten... givetvis stod det en massa volvo lovers & jublade då den gamla 240'in gav närmare 330hk! Kunde liksom inte låta bli att peka på SAAVO märket på bakluckan & nämna att det sitter en saab motor i den, va långa i ansiktet dom blev då smile

Hade varit lika kul om det skulle varit tvärtom då jag hade kunnat se det roliga även om jag kör saab!

Senast redigerat av börne (11 april 2009)

SebastianAMG
11 april 2009 · 78 Inlägg

Nivån på denna tråden.... herregud.

-Akerfeldt-
11 april 2009 · 2 638 Inlägg

SebastianAMG skrev:
Nivån på denna tråden.... herregud.

Håller med dig helt och hållet.

1. Eftersom det finns en hel customhall med bara äldre bilar så säger det säg självt att det drar besökare, även raggare eller? Alla gillar inte plast och feta kjolpaket. Och sen ska man inte dra alla över en kam. Det finns bättre och sämre folk av alla som besöker mässan.

2. Tjejer som är lättklädda och står i en monter eller vid bil har alltid funnits på bilmässor och kommer alltid att finnas oberoende hur mycket ni tjafsar om det i den här tråden.
Sen att det finns folk som stör sig på det förstår jag, men stör man sig på det så mycket så får man helt enkelt stanna hemma.

3. Vad jag tyckte om mässan har jag redan skrivit på sida 1, var bara tvungen att kommentera lite till alla som gnäller om allt.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
11 april 2009 · 4 418 Inlägg

börne skrev:
Det roligaste var när jag stod & kollade när SAAVO kollade effekten... givetvis stod det en massa volvo lovers & jublade då den gamla 240'in gav närmare 330hk! Kunde liksom inte låta bli att peka på SAAVO märket på bakluckan & nämna att det sitter en saab motor i den, va långa i ansiktet dom blev då smile

Hade varit lika kul om det skulle varit tvärtom då jag hade kunnat se det roliga även om jag kör saab!

Jag ser det roliga i det! big_smile tongue

Sissi
11 april 2009 · 108 Inlägg

Haha man kan ju bara konstatera att lättklädda, snygga tjejer är något som en viss typ av tjejer alltid retar  sig på tongue

Senast redigerat av Sissi (11 april 2009)

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
11 april 2009 · 482 Inlägg

tjejerna var skitsöta och bodypaint tjejen kärade jag ner mig lite i =P hon var riktigt söt =P bilarna var oxo helt okay wink

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
11 april 2009 · 4 418 Inlägg

Sissi skrev:
Haha man kan ju bara konstatera att lättklädda, snygga tjejer är något som en viss typ av tjejer alltid retar  sig på tongue

Vi tycker alla olika om vad snygg är!

Att du gillar detta, får det stå för dig...Dra inte in oss andra i det billiga o slampiga!
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … mage=61765
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=617693

Senast redigerat av Jill (11 april 2009)

Goffen Administratör
11 april 2009 · 2 974 Inlägg

Nivån i den här tråden va helt infekterad. Starta en ny tråd om ni vill men ge fan i smutskastningen och tjaffset annars KAN avstängningar bli aktuellt.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang