Streama Formula 1 Över Internet !?!?!?

M.F.
13 april 2009 · 67 Inlägg

Tjena

Har kollat runt lite på internet ang streamning av Formel 1.!
Har hittat lite sidor som streamar loppen, men kanske inte något som verkar jätte bra precis.

Vet du kanske någon seriös hemsida som streamar F1 loppen live ?
Med en hyfsat bra kvaitet och ej för mycket lagg.!

Då får ni gärna höra av er, alla svar är välkomna.! smile

Hälsningar....

Moparboy440
13 april 2009 · 4 682 Inlägg
Dansken-
13 april 2009 · 950 Inlägg

Senaste loppet kollade jag genom en länk från denna sidan:

http://www.watchliveformula1.com

För att komma in på sidan måste man betala 20 $ för hela säsongen. Vet inte riktigt vad det var jag betalade för, för de länker vidare till sidar där man inte måste betala. Men, men, jag fick sett ett halvt F1 lopp innan regnet kom, så sidan levererade det den lovade. Det var på kinesiska, men jag får erkänna att jag har tidigare sett F1 lopp på dansk och svensk tv med sämre kommentatorer ;-)

Senast redigerat av Dansken- (13 april 2009)

sirmiro Double-Unicorn Rider
13 april 2009 · 2 486 Inlägg

http://www.google.se/search?hl=sv&q … =f&oq=

Översta jag får är då detta:
http://f1bloggen.se/2008/06/22/formel-1 … -internet/

Har gett många sidor under de första 2 loppen, och sett till att jag kunnat se träningar, kval och lopp. Att det hela tiden finns backup sidor gör att man kommer vidare om sidan man ser på stängs ner. Har till och med fungerat att se på med mobilt bredband.

Finns med engelska, amerikanska och spanska kommentatorer som jag hittat. De som jobbar för BBC är klart bäst enligt mig.

M.F.
16 april 2009 · 67 Inlägg

aha okej tackar smile, har nog varit inne på dom sidorna lite, men får avakta tills loppet körs och försöka streama då och hoppas det fungerar!

känns så onödigt och betala pengar till viasat motor när F1 är den ända sporten man tittar på, 6månader om året hmm


vet ni om dom streamar kvalen också gratis ?

Alphasonic Piratpartiet
16 april 2009 · 339 Inlägg

tv6.se/play

acateoN
17 april 2009 · 13 Inlägg

Vänta tills det är slut så kommer det snabbt upp på nätet på typ TPB

Kajlie Garaget Video Crew
17 april 2009 · 842 Inlägg

Viasat on demand sänder det live på söndag iafall.

Kajlie Garaget Video Crew
17 april 2009 · 842 Inlägg

M.F. skrev:
aha okej tackar smile, har nog varit inne på dom sidorna lite, men får avakta tills loppet körs och försöka streama då och hoppas det fungerar!

känns så onödigt och betala pengar till viasat motor när F1 är den ända sporten man tittar på, 6månader om året hmm


vet ni om dom streamar kvalen också gratis ?

Pff tog viasat enbart för motor, koollar på kanalen 24/7 så underbar e den big_smile

Timoat
29 april 2019 · 59 Inlägg

Jag och familjen bänkade oss framför tvn i helgen med ett nyinköpt abonnemang från formula1.com. Glada i hågen med tankar om HD och icke-pausande strömmande direkt från källan. Men så blev det ju inte. 4 gånger stoppades strömmen från qualifiers, och samma under själva loppet, 4 gånger. ibland upp till 10 min per gång innan det började igen,  även med idoget uppdaterande av sidan/in/utloggande. Flera gånger loggades vi ut och ombads abonnera igen, trots att vi redan har det. Oacceptabelt oh EXTREMT frustrerande.  Det verkar inte bara som att vi har problem med deras tjänst.

Jag vill inte fulstreama, men man verkar ju inte ha nåt annat val. Är det helt omöjligt att få Sky Sports i sverige utan att behöva köpa hela deras digitala paket?  Finns det nån som sitter på en riktigt bra fulsite där man kan strömma sky sports, helst HD, jag betalar gärna för det, om nu inte F!.com klarar av att leverera. Sky har ju överlägset bäst coverage och kommentatorer, samt för och efternsack.

Hjälp uppskattas!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang