Sänkningssatser Saab 9-3 Aero

Tenacious_Dboy Eksjö
4 april 2006 · 346 Inlägg

Tjenixen på er är lite sugen att höra mig för vart man ska köpa sänkningssatser till min bil..och det är ju alltså då en Saab 9-3 Aero -01 helst vill jag sänka 60mm men har letat som en tok och det verkar vara omöjligt men finns det 40mm nånstans till rimmligt pris(omkring 2000:- typ)..tror nämligen att en utav mina original fjädrar har gjort sitt och då kan man ju lika gärna sänka den när man är där och pillar..tacksam för svar //Tobbe

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Saabare Avstängd
4 april 2006 · 1 106 Inlägg

Det finns sänkningssatser på Speedparts. H&R är märket. Fjädrarna sänker bilen med 35mm. Det kostar 2115 spänn att köpa det.

Kolla på www.speedparts.se
www.stylingkompaniet.se

Livet startar vid 220 km/h
-Ncs-
4 april 2006 · 321 Inlägg

Sen kan du ju köpa nya dämpare som gör den ännu stummare/lägre smile... där har du bl.a koni och öhlins...

Mvh

Tough ain´t...ENOUGH!
diurhuus JohanDJ
4 april 2006 · 56 Inlägg

jag har 2st uppsättningar orginal aero om någon vill ha billigt

Tenacious_Dboy Eksjö
4 april 2006 · 346 Inlägg

ja jag får se hur jag gör nu verkar det inte vara något troligtvis blev det när jag bytte till sommarfälgarna igår och så hade väl inte bilen sjunkit ner redigt på backen förens jag körde i alla farthinder som finns i denna jävla stad och då knäppte det väl till några gånger men nu låter det inget längre så det får nog väntas med sänkning eftersom jag ändå ska sälja bilen

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang