Va fick ni nu tillbax på skatteåterbäringen 2009 ?

Simbil Bilplåtslagare
2 augusti 2009 · 24 Inlägg

Skulle få tillbaka ~3 000:- men jag har inte sett röken av de pengarna. Många polare fick sina pengar i början på juli och jag har fått förklarat att om man deklarerar via internet eller sms får man pengarna tidigare.
Jag valde att skicka in min deklaration per brev och som jag fått de förklarat tar det längre tid att få sina pengar då.
Nu är det 2 augusti och pengarna har fortfarande inte kommit ..

Någon som har en vettig förklaring? smile

Mvh Simon

På sladd genom just din rondell..? =D
Volvo V70N D5 "R-design" (2005)
danneC5
2 augusti 2009 · 186 Inlägg

SimonBillhult skrev:
Skulle få tillbaka ~3 000:- men jag har inte sett röken av de pengarna. Många polare fick sina pengar i början på juli och jag har fått förklarat att om man deklarerar via internet eller sms får man pengarna tidigare.
Jag valde att skicka in min deklaration per brev och som jag fått de förklarat tar det längre tid att få sina pengar då.
Nu är det 2 augusti och pengarna har fortfarande inte kommit ..

Någon som har en vettig förklaring? smile

Mvh Simon

Pengarna kommer in de närmsta veckorna nu, den här veckan som kommer nu eller nästa..

Mvh

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
31 mars 2011 · 938 Inlägg

15200:- + ca 9000:- i milersättning/reseavdrag eller va de nu heter... Klagar iaf inte! tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Wanegardh Asgammal medlem.
31 mars 2011 · 2 246 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
15200:- + ca 9000:- i milersättning/reseavdrag eller va de nu heter... Klagar iaf inte! tongue

Detta gällde 2009.

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
31 mars 2011 · 938 Inlägg

Ok, hittade ingen nyare, kanske sökte för dåligt... Tyckte iaf de var bättre å fortsätta på en befintlig än å starta en ny...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
OUTLAW1
16 december 2011 ·

TobbeE_87 skrev:
Ok, hittade ingen nyare, kanske sökte för dåligt... Tyckte iaf de var bättre å fortsätta på en befintlig än å starta en ny...

fick tillbaka ca 90k 2010..lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang