Jag fick tillbaka 15226kr i skatt, nu förstår jag ej hur dom har räknar med tanken på att jag har bara tjänar total 79k. Det får blir lagar bilen + platt tve. Fyller nyss 23 år fick inte ett skit av min flickvänn lr andra människor .. se detta som tröst för det
ja blir ca 30 000 rikare kan inte påstå att man är ledsen för det. har starka planer på att lägga det på corvetten, kompressor matning kanske.
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
vilken datum fick nmi tillbaka detta, ar i Nya Zealand just nu, och seriost det hade varit javligt bra o veta om man far ngt tillbaks, da har finns chanser att kora bade monstertruck och stridsvagn
Thor...Odins son protector of mankind, ride to meet your faith... Ragnarrok awaits !
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
jag får 2259:- plus lite rese ersätning blir la 5-6 tusen men det tråkiga jag får dom i dec för jag äger jordbruks fastighet det får bli julklapp till bilen