Angående: Träff Kiruna 30/4-09 Intresse?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
22 april 2009 · 1 342 Inlägg

Skulle det vara trevligt att lära känna lite nytt folk med samma intressen? Kika in varandras åk å prata skit?

Täntke kolla om det finns något intresse för ev bilträff i Kiruna under 30/4-09, "Valborg"

18.00 PARKSKOLANS PARKERING! Bjud in era kompisar å släkt big_smile Så ses vi där! smile

Reklam: www.NorthTune.se.nu / www.coldstriprebels.se / www.Kirunamotorklubb.com

Senast redigerat av NIKKELICIOUS (28 april 2009)

Audis in Scandinavia Crew
mrlarssa
22 april 2009 · 101 Inlägg

Ja det vore väl ganska skojjigt tror jag, bara folk kommer smile

pssst! Kirunamotorklubbs hemsida har .com i slutet, om man nu får annonsera på forumet, det har jag ingen koll på wink

Senast redigerat av mrlarssa (22 april 2009)

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
22 april 2009 · 1 342 Inlägg

Skulle vara roligt med folk! Sprid gärna vidare till dem ni känner! smile

Audis in Scandinavia Crew
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
22 april 2009 · 1 342 Inlägg

Funderar på Coops parkering 18 eller 19.00 1maj? Låter det ok? Synd att vi inte har ett P-garage som är nått att hurra över tongue

Audis in Scandinavia Crew
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 april 2009 · 1 342 Inlägg

Ändring! parkskolans parkering 19.00! 1/5-09 smile http://www.facebook.com/home.php#/event … amp;ref=nf

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
23 april 2009 · 78 Inlägg

Låter skit kul med en försommar träff, kan man samtidigt kolla intresse för övriga arangemang och så vidare smile Jag kommer helt klart! Enda fundringen är ju hur många som får köra bil första maj, brukar väl vara ett hyfsat fylle slag på valborg? Kan lördag 2 maj vara ett bättre alternativ?

Senast redigerat av StreetX_88 (23 april 2009)

Full speed or nothing!
mustangkungen
23 april 2009 · 5 Inlägg

StreetX_88 skrev:
Låter skit kul med en försommar träff, kan man samtidigt kolla intresse för övriga arangemang och så vidare smile Jag kommer helt klart! Enda fundringen är ju hur många som får köra bil första maj, brukar väl vara ett hyfsat fylle slag på valborg? Kan lördag 2 maj vara ett bättre alternativ?

Bara en tanke med detta om fest och fylla.
Många menar att deras största intresse är bilar, men de få gånger det ordas något bilrelaterat så kan man ändå inte hålla sig nykter.
Har tex observerat det ett flertal gånger när man vart funktionär på BlackRace. Då står de där och svamlar med en öl i handen om att "Jag hade kört om jag inte hade festat". I det sammanhanget kan det säkerligen också vara fegheten som styr till alkohol istället för att testa sin bil. (Nu är ju inte alla intresserade av att köra BlackRace, men det är lika på alla typer av organiserade motortillställning).
Festa kan man göra när som helst. Så varför inte ta det en annan gång när inget bättre ordnas, som tex. en bilträff, BlackRace, veteranrally, isbanekörning mm.
Men det är ju en prioriteringsfråga.

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 april 2009 · 1 342 Inlägg

2maj Flyttar jag från stan, Täntke köra det 1maj så man kan ta farväl etc haha big_smile Ni har helt rätt, Folk som påstår ha Bilar å motorer som största intresse kan iaf inte prioritera alkoholen efter en sk träff där vi lär känna nytt folk å pratar skit å delar intressen och ideér..

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
23 april 2009 · 78 Inlägg

mustangkungen skrev:

StreetX_88 skrev:
Låter skit kul med en försommar träff, kan man samtidigt kolla intresse för övriga arangemang och så vidare smile Jag kommer helt klart! Enda fundringen är ju hur många som får köra bil första maj, brukar väl vara ett hyfsat fylle slag på valborg? Kan lördag 2 maj vara ett bättre alternativ?

Bara en tanke med detta om fest och fylla.
Många menar att deras största intresse är bilar, men de få gånger det ordas något bilrelaterat så kan man ändå inte hålla sig nykter.
Har tex observerat det ett flertal gånger när man vart funktionär på BlackRace. Då står de där och svamlar med en öl i handen om att "Jag hade kört om jag inte hade festat". I det sammanhanget kan det säkerligen också vara fegheten som styr till alkohol istället för att testa sin bil. (Nu är ju inte alla intresserade av att köra BlackRace, men det är lika på alla typer av organiserade motortillställning).
Festa kan man göra när som helst. Så varför inte ta det en annan gång när inget bättre ordnas, som tex. en bilträff, BlackRace, veteranrally, isbanekörning mm.
Men det är ju en prioriteringsfråga.

Håller helt med dig i din åsikt, vi körde två isbanekörningar med Kiruna Motorklubb och ursäkter vi fick till varför folk inte kom var bla: Nä jag skulle festa den dan, nä jag ska till luleå å festa den dan, nä jag är bakfull etc... Tror att de helt enkelt handlar om att folk är jävligt duktiga på att snacka men när de väl "gäller" är det ingen som är med. Det är jäkligt trist men tyvärr så är det så

Full speed or nothing!
StreetX_88
23 april 2009 · 78 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
2maj Flyttar jag från stan, Täntke köra det 1maj så man kan ta farväl etc haha big_smile Ni har helt rätt, Folk som påstår ha Bilar å motorer som största intresse kan iaf inte prioritera alkoholen efter en sk träff där vi lär känna nytt folk å pratar skit å delar intressen och ideér..

Okej men va fan då är det väl bara köra 1 maj, de som är intresserade kan väl för fan hlla sig borta från allt för många flaskor bärs och vara med på träffen istället smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 april 2009 · 1 342 Inlägg

Håller med! Skulle uppskattas om ni också spred lite reklam smile Berätta för dem ni känner med körkort att det bara är att dyka upp, Bilträff är ju inte bara för finbilar enligt mig utan folket med samma intresse kan lära känna nytt folk samt dela intressen etc..

Audis in Scandinavia Crew
mrlarssa
23 april 2009 · 101 Inlägg

Låter göööööööör bra gubbar smile Delar eran åsikt, verkar som att det är tvång på alkohol intag just dagen innan/på dagen då det ordnas någonting, som att det inte intas alkohol varje helg ändå ? smile

OT: Vart ska du flytta Nikke ? Plugg eller jobb ?

blankz IT/Fordonstekniker
23 april 2009 · 56 Inlägg

1 maj blir nog bra! gäller bara att hinna få ut infon!
de som festar då istället hade ju ändå inte kunnat köra bil 2:a maj heller så, vafaaan...

KIRUNABORNA verkar tro att dem måste ha en fläskig supra för att komma. vilken bil ni har spelar ingen som helst roll ffs smile
vi körde ju en hyffsat lyckat vårträff förra året, det blir säkert likabra eller bättre detta år

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
StreetX_88
23 april 2009 · 78 Inlägg

Bara att man tar sig tid och sprider ordet! nicke har du möjlighet att fixa flyers? Funkade bra att dela ut sånna till folk när vi körde träffen förra året

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 april 2009 · 1 342 Inlägg

Jag sprider åt alla jag ser å känner, Gör det ni med, Vilken bil man har spelar fan ingen roll.. Det som är patetiskt av att de flesta säger "Ah men orka komma med den bilen, Man ska ju minst ha Supra eller råfetstylad bil" Bullshit, Intresset finns fasst bilen är sunkig.!

Audis in Scandinavia Crew
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
26 april 2009 · 1 342 Inlägg

Får la hoppas att det kommer folk iaf.. smile

Audis in Scandinavia Crew
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
26 april 2009 · 1 342 Inlägg

Eftersom det är så mkt folk som vill festa under valborgskvällen så fick jag en lysande ide.. Flytta tiden till tidigare? vad sägs om 15.00? 16.00? Då har man ju tid å festa etc senare smile

Audis in Scandinavia Crew
ellert BECE
26 april 2009 · 147 Inlägg

Valborg är väl ändå på torsdag ? Står att valborgsmässoafton är på torsdag den 30:e april. Men däremot så har valborg namsdag på fredag. Om jag fattade det rätt skulle träffen vara på fredag ? tongue

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
27 april 2009 · 1 342 Inlägg

Träffen Flyttad Till 30/4 18.00! Parkskolans Parkering!

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
27 april 2009 · 78 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Träffen Flyttad Till 30/4 18.00! Parkskolans Parkering!

Okej får hoppas folk skippar majbrasor och kommer till träffen istället. Inte helt säkert att jag hinner komma dock jobbar eventuellt sent på torsdag. Får se hur de blir

Full speed or nothing!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang