Eftersnack: Gorgträffen i Söderhamn 25/4 NYTT besöksrekord!

vullen Mr White
27 april 2009 · 1 072 Inlägg

Tompak skrev:

Wikzen skrev:

steifan skrev:

Omfg. 14st förare som var på lyset alltså? Sjukt tongue

Helt galet, fan skulle aldrig göra en sådan utflykt på fyllan jag eh

helt seriöst? kör man full till en bilträff där man vet att det kommer vara poliser då har man fan inte plogat hela vägen fram! hoppas alla får ta om korten och fick fet böter.

Finns folk till allt. Men just till en bilträff så där vart man bra paff roll Man vet aldrig va man möter efter vägen.

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
thePettson
27 april 2009 · 60 Inlägg

ÖrjanR skrev:
samma här sad

Då letar du då jävligt dåligt örjan... du är med på inte mindre än två...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/20657/637687_6nlvu0.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/20657/637685_itdf3w.jpg

Senast redigerat av thePettson (27 april 2009)

FreddeK
27 april 2009 ·

tack för en trevlig kväll! men 13pers som torska för rattfylla är fan skrämmande!

Det var jag som stoppa hela cruisingledet vid lilla grillen...Kalles tror jag den hette. Nyckeln gick av i dörrlåset så bärgaren var ett faktum...tack för erat tålamod!

Mvh Fredde

Simon_N
27 april 2009 · 31 Inlägg

Hittade några bilder på min kamera jag med fast jag hade en liten gafflande spets i kopplet. (Hördes garanterat) big_smile

Tackar för en skön dag i Söderhamn!

Bilder!!!

Senast redigerat av Simon_N (27 april 2009)

Dekan
27 april 2009 · 112 Inlägg

fish skrev:

janne_87 skrev:

fish skrev:
Om det är den som finns med i ditt galleri med en liten vinge bak så är det inte min iaf... Våra bilar stog på en höjd och alla hade lika fälgar fast mina va vita... en grön S2 avant, en svart S2 coupé och en vinröd S6 sedan...

jaha. då har ja tagit bild på dom då men inte på s6 hmm

Kan man få se bilden på min och niclas (dekan) bilar??

Kris, det finns en bild på din bil och en på min bil i janne_87 galleri.
tongue

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
Fotis
27 april 2009 · 27 Inlägg

Tyvär så är verkligheten ännu mer skrämmande. Det kör minst 12.000 person omkring rattfulla om dagen i hela sverige.

Här kommer ett litet axplock av bilder ifrån mig iaf. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=81899

FreddeK
27 april 2009 ·

Fotis skrev:
Tyvär så är verkligheten ännu mer skrämmande. Det kör minst 12.000 person omkring rattfulla om dagen i hela sverige.

Här kommer ett litet axplock av bilder ifrån mig iaf. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=81899

men 13st till en bilträff är ju ändå skandal...har man en annan kultur upp i landet när det gäller alkoholvanor? för här i Etuna skulle det nog kanske bara ha varit ett fåtal om inte ens någon...skumt.

Senast redigerat av Freddeponken (27 april 2009)

ante_hedis
27 april 2009 · 457 Inlägg

har nog några bilder till dig med fredrik wink

Fotis
27 april 2009 · 27 Inlägg

ante_hedis skrev:
har nog några bilder till dig med fredrik wink

Maila över dom till mig är du snäll Ante.

Fotis
27 april 2009 · 27 Inlägg

Freddeponken skrev:

Fotis skrev:
Tyvär så är verkligheten ännu mer skrämmande. Det kör minst 12.000 person omkring rattfulla om dagen i hela sverige.

Här kommer ett litet axplock av bilder ifrån mig iaf. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=81899

men 13st till en bilträff är ju ändå skandal...har man en annan kultur upp i landet när det gäller alkoholvanor? för här i Etuna skulle det nog kanske bara ha varit ett fåtal om inte ens någon...skumt.

Du skall nog se att det är någon i Etuna som oxå kuskar runt på fyllan. Man kan möta någon när man minst anar det.

FreddeK
27 april 2009 ·

Fotis skrev:

Freddeponken skrev:

Fotis skrev:
Tyvär så är verkligheten ännu mer skrämmande. Det kör minst 12.000 person omkring rattfulla om dagen i hela sverige.

Här kommer ett litet axplock av bilder ifrån mig iaf. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=81899

men 13st till en bilträff är ju ändå skandal...har man en annan kultur upp i landet när det gäller alkoholvanor? för här i Etuna skulle det nog kanske bara ha varit ett fåtal om inte ens någon...skumt.

Du skall nog se att det är någon i Etuna som oxå kuskar runt på fyllan. Man kan möta någon när man minst anar det.

Jojo absolut, det säger jag ingenting om men jag är lite chockad att det var så många på denna träffen...trodde folk visste bättre! varför ens svänga in om snuten står där...nötter.

PuttesPOV
27 april 2009 · 504 Inlägg

Himmel_No78 skrev:

PuppPutte skrev:
Fan vad surt det känns att sitta uppe i Luleå och se alla dessa bilder... Jag hade så jävla gärna velat vara där i Söderhamn... Jag kanske dyker upp på träffen i hudik den 2.a Maj istället. big_smile

Lika surt att sitta ytterligare 35mil norrut å längta till en sommar som aldrig verkar komma....

Man är väldigt avundsjuk just nu!

Ja, men det börjar faktiskt på att bli lite sommarväder här nere nu... Kom lite snöblandat regn nu på kvällen. Men annars är det rätt så bra väder. big_smile Snön är nästan helt borta. big_smile

HÅRDROCK
dahlenlund
27 april 2009 · 12 Inlägg

lite dåligt med tyska bilar =/ men det var trevligt, det fanns ju några bilar man verkligen avgudade! lite större parkering hade ej skadat : ) blir väll det nästa gång hoppas jag!

Fotis
28 april 2009 · 27 Inlägg

dahlenlund skrev:
lite dåligt med tyska bilar =/ men det var trevligt, det fanns ju några bilar man verkligen avgudade! lite större parkering hade ej skadat : ) blir väll det nästa gång hoppas jag!

Det fanns ju några ådisar wink

Tubriken
28 april 2009 · 156 Inlägg

Tror han menar bayerska bilar. big_smile.. Eller som tyskarna själv säger. Tysk skit bil.  = BMW.. hehe..

BMW är tyskaarnas volvo.. höhö

Tompak
28 april 2009 · 218 Inlägg

Freddeponken skrev:

Fotis skrev:

Freddeponken skrev:

men 13st till en bilträff är ju ändå skandal...har man en annan kultur upp i landet när det gäller alkoholvanor? för här i Etuna skulle det nog kanske bara ha varit ett fåtal om inte ens någon...skumt.

Du skall nog se att det är någon i Etuna som oxå kuskar runt på fyllan. Man kan möta någon när man minst anar det.

Jojo absolut, det säger jag ingenting om men jag är lite chockad att det var så många på denna träffen...trodde folk visste bättre! varför ens svänga in om snuten står där...nötter.

jag är lika förvånad som du, aldrig hört att det vart så många förut, men bra att polisen var där å plockade dom iaf, kanske hälfen slapp undan oxå. vem vet.
jag skiter i om dom kör ihjäl sig själva, men det är folket runt om som oxå drabbas, det som ja inte gillar.
visst, man blir dum av alkohol, men köra till en träff. näe de går inte ihop.

finns det ingen film från söderhamn? smile vore kul att se bilen/bilarna rulla smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Mäki Långsam Perfektionist
28 april 2009 · 4 800 Inlägg

Tompak skrev:

Freddeponken skrev:

Fotis skrev:

Du skall nog se att det är någon i Etuna som oxå kuskar runt på fyllan. Man kan möta någon när man minst anar det.

Jojo absolut, det säger jag ingenting om men jag är lite chockad att det var så många på denna träffen...trodde folk visste bättre! varför ens svänga in om snuten står där...nötter.

jag är lika förvånad som du, aldrig hört att det vart så många förut, men bra att polisen var där å plockade dom iaf, kanske hälfen slapp undan oxå. vem vet.
jag skiter i om dom kör ihjäl sig själva, men det är folket runt om som oxå drabbas, det som ja inte gillar.
visst, man blir dum av alkohol, men köra till en träff. näe de går inte ihop.

finns det ingen film från söderhamn? smile vore kul att se bilen/bilarna rulla smile

Är väl den här filmen som finns vad jag vet av!

CarCass skrev:
Kul med mycket bilar!

Flimade lite jag med, blir väl inga oscars men wink
http://www.garaget.org/video/ri0bs18z5v39

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
D4nN3-85
28 april 2009 · 166 Inlägg

Synd att man missade denna första träff.. (som är nära) men får väl sticka på den som blir i hudik då. smile någon som vet när den blir?

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
j0hanna
28 april 2009 · 95 Inlägg

D4nN3-85 skrev:
Synd att man missade denna första träff.. (som är nära) men får väl sticka på den som blir i hudik då. smile någon som vet när den blir?

Nu på lördag är det väl? Men då är väl cruising i Kvissleby att föredra smile!

Fricke
28 april 2009 · 140 Inlägg

Om de är någon som har nå bilder på min Subba, så får ni gärna skicka dom till mig, om ni vill lämna ut dom vill säga smile

Toyota GT86 "GT86 ACE Muffler number one" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang