Stannar du för någon som har problem vid sidan av vägen eller är du den som bara kör förbi?

DanielssonC
21 december 2009 · 213 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

Rawad skrev:

marwin_of_sweden skrev:
Slangen till soppa pumpen lossna på 540n i somras, behövde bara en jävla spår mejsel. men ja blev ståendes i 4 timmar! inte en jävel stannade, inte ens polisen som åkte sakta förbi 4ggr! Då blir man riktigt sur!

folk vill tydligen inte stanna för att de är rädda för rånare o sånt o tyvär så lider många stående längst vägarna pga att andra har hört en del spök historier om de som stannar o hjälper till på vägen.

men i ditt fall helt sjukt att inte ens polisen stannar till o frågar, undra vart ie världen på väg! mad

Mad world

Ja det kan man verkligen undra, polisen åkte förbi o tittade så att de inte var en olycka men inte fan stanna dom, då blir man riktigt sur när man har stått i några timmar och bara är en sketen spår mejsel ifrån o starta bilen o åka hem:P

Jag hade fan kastat sten på polis bilen , då hade han garanterat stannat wink

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...
JaggaChafen Tesla Senior Technician
21 december 2009 · 2 307 Inlägg

Jag stannar men har aldrig behövt hjälpa nån dom har alltid redan ringt nån annan. Har stått utmed vägkanten själv i ett par timmar inte en jävel som stanna då

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Rawad C20LET
21 december 2009 · 1 041 Inlägg

DanielssonC skrev:
Jag hade fan kastat sten på polis bilen , då hade han garanterat stannat wink

haha det är ju oxå ett bra sätt att få de o stanna men då måste du springa iväg från de när de väl har stannat för dig big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Lurken_85
21 december 2009 · 832 Inlägg

Brukar alltid stanna om jag har tid till det för jag vet hur jävla kul det är att bli ståendes själv efter vägen. I somras när jag var på väg hem så smällde jag en älg mitt ute i skogen å klockan var väll halv ett på natten. bilen stog på sidan av vägen med trasig framruta, sidoruta och knölig framskärm och jag stog utanför bilen och väntade på jägare. Nu var det ju ingen fara med mej men jag kan ju säga att jag blev riktigt jävla förbannad när inte en enda bil stannade och frågade om jag behövde hjälp.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang