Inför STREET CARS FEST - Västerås lördag 13 juni kl. 11-16

Jensi
5 juni 2009 · 394 Inlägg

Så - nu har vi varit i Västerås och kikat. Vi har inspekterat området och vi har pratat med butikerna runt omkring. Resultat = DET KOMMER ATT BLI KANONBRA! Simple as that. Vi hoppas naturligtvis också att vädergudarna är nådiga.

Det finns plats för många fler i utställningen, som idag uppgår till 30-40 bilar. Så - kom igen nu du som har en fin bil, vi vill se den i Västerås. Anmäl dig på hemsidan.

PS. Du har väl inte missat vårt Top 40 evenemang STREET CARS FEST DAY & NIGHT... kommer bli skoj!

Senast redigerat av Jensi (7 juni 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
_Dalle_ Unknown Örebro
7 juni 2009 · 291 Inlägg

anmäld och antagen:D

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Jensi
9 juni 2009 · 394 Inlägg

Kul. Välkommen!

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Kanse
9 juni 2009 · 1 120 Inlägg

japp ska bli kul å fira min sista dag som 30-åring i Västerås haha tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
trippelturbo Trucker
9 juni 2009 · 2 710 Inlägg

Som tidigare nämnt så tycke rjag den parkeringen är liten.. men vi får hoppas att vädret blir bra iaf. Vilket inte verkar så sad

Fart missbrukare
Jensi
9 juni 2009 · 394 Inlägg

BMWgrabben skrev:
Som tidigare nämnt så tycke rjag den parkeringen är liten.. men vi får hoppas att vädret blir bra iaf. Vilket inte verkar så sad

Vi kommer att nyttja Mekonomens asfaltsyta plus Car Glas asfaltsyta - mer plats kommer vi inte behöva. Det kommer räcka bra. Jag har varit där och kollat. Jag är inte orolig. /J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
TripleC
9 juni 2009 · 222 Inlägg

Låter kanon.. kul att det händer nått i västerås folket där är ju station hängare big_smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
Zeeeta
9 juni 2009 · 228 Inlägg

BIL_Galen_Tjej skrev:
japp ska bli kul å fira min sista dag som 30-åring i Västerås haha tongue

ja bättre ställe kunde de inte vara;)

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
cocos Nobodys wife
10 juni 2009 · 250 Inlägg

Vi kommer med 3 bilar från gbg och ställer ut tongue

cocos is the shit!!!
Audi A3 "Carbon" (1997)
Jensi
10 juni 2009 · 394 Inlägg

cocos skrev:
Vi kommer med 3 bilar från gbg och ställer ut tongue

Linda, det är bara en (du) som är föranmäld, tror jag. Kan du inte föranmäl de andra två också via hemsidan - så vi kan planera bättre för uppställningen på lördag morgon.

Btw - efter lite felsök hos webhotellet ska nu anmälningar via hemsidan fungera utan problem. M e n strunta i att ladda upp alltför stora bilder i anmälan. Skala om dom, anpassa dem för webben och bifoga dem i anmälan i det skicket istället... Muchos gracias /J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
cocos Nobodys wife
11 juni 2009 · 250 Inlägg

Jensi skrev:

cocos skrev:
Vi kommer med 3 bilar från gbg och ställer ut tongue

Linda, det är bara en (du) som är föranmäld, tror jag. Kan du inte föranmäl de andra två också via hemsidan - så vi kan planera bättre för uppställningen på lördag morgon.

Btw - efter lite felsök hos webhotellet ska nu anmälningar via hemsidan fungera utan problem. M e n strunta i att ladda upp alltför stora bilder i anmälan. Skala om dom, anpassa dem för webben och bifoga dem i anmälan i det skicket istället... Muchos gracias /J

I will fix!  smile

cocos is the shit!!!
Audi A3 "Carbon" (1997)
darkwizard Fordonstekniker
11 juni 2009 · 1 740 Inlägg

Dansar soldansen nu, och ber till högre makter för att det inte ska regna. Och jag hoppas det är Generalen och Sheriffen, som kommer. Och Erik förstås.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Jensi
12 juni 2009 · 394 Inlägg

Soldansen verkar ge resultat....åtminstone enligt den norska väderlekstjänsten yr.no.

Ser ut att bli lite molningt på lördag men inget regn. http://www.yr.no/sted/Sverige/Väst … rås/

Morgen kl 6 – kl 12  9 grader | Skyet. Lett bris, 4 m/s fra øst-nordøst. 0 mm nedbør.
Dagtid kl 12 – kl 18  14 grader | Skyet. Lett bris, 4 m/s fra øst-nordøst. 0 mm nedbør.

Och norrmännen vann ju Eurovision Song Contest - så dom borde ju veta....

Alltså man kanske skulle byta hawaiiskjortan och shortsen mot jeans och en tröja - men det verkar som att man kommer att kunna lämna paraplyet hemma.....

Senast redigerat av Jensi (12 juni 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Zeeeta
12 juni 2009 · 228 Inlägg

Kanske lika bra att ta med paraplyet iaf! Om jag fick lika bra betalt för att gissa väder skulle nog jag med lyckas gissa rätt ibland! Alltså, bara morrondagen som kan visa vilket väder de blir! Jag hoppas på 25 plus, strålande sol och lätta vindpustar!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
ford_orion_RS Eskilstuna
12 juni 2009 · 70 Inlägg

Får se om man tittar förbi.. beroende på vädret..

Jensi
14 juni 2009 · 394 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:
Beror på vädret fan, har varit riktigt skit väder denna vecka. hmm sad

Btw sker detn här utställningen varje år i Västmanlands trakten? mvh smile

Vi har aldrig tidigare varit i Västerås. Det här var första gången. Hoppas det blir fler.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
WeDo
14 juni 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang