Sony Stereo

jocke_nord
6 mars 2005 · 57 Inlägg

Hej har en lite fråga angående denna modell Sony CDX-R3300

http://www.netonnet.se/item.asp?iid=54137

nån som har köpt den och vet om den är bra??

Sony har ju även kommit med en liknande variant som heter CDX-R3350

den ända skilnaden jag kan se på dessa två varianter är fronten kan inte hitta nått annat karnske är det någon som vet om det är nån skilnad eller om det bara är fronten

Tack för svar

Jocke

Opel
loudness
6 mars 2005 · 4 554 Inlägg

fixa en länk som fungerar så  jag kan kolla

jocke_nord
6 mars 2005 · 57 Inlägg

länken funkar för mig roll

Opel
Rupa
6 mars 2005 · 20 Inlägg

Hmmm hittar inte några större skillnader jag heller, Finns säkert mer info på engelska sidor men har inte tid nu tyvärr hmm.

Jag återkommer om ingen annan grejjar biffe nwink

Mazda 626 v6, I love my car! ;)
D_Xarz
11 mars 2005 · 157 Inlägg

ifall det äd denna (http://www.sony.se/ShowProduct.do?site= … =CDX-R3300) som du pratar om, som jag antar, så kann jag gott och väl rekomendera den som en bra mp3 spelare. en kompis till mej har en och den har funkat aldeles utmärkt

Karlzzon The One Evolution
11 mars 2005 · 1 627 Inlägg

Jag har cd men har inte installerat den en men designen är snygg

Fäll ner pungen och landa
Adder Adder
18 mars 2005 · 972 Inlägg

Köpte just en sådan i sommras från netonnet när dom hade den... Funkar prima enkel och smidig installation, bra och väl utformad front med bra "alltid trycka på" knappar smile det vill säga vol +/- samt söka/spola/nästa knapp... Det ända man kan tycka är när man matar in cd tar det nån min iom texter mm men men sen funkar den helt perfa! En hyffsat billig och bra stereo från sony som inte skäms för sig skulle man kunna säga, du vet säkert att den klarar cd-r/cd-rw + mp3 så man får åka bra långt för att du ska behöva loop skivan wink

Kolla på den du nämde oxå R3350 men på siba och nån mer smile Så skillnaden är som du sa, fronten har blivit fulare enligt mig smile men det som är, är att du får joysticken på köpet men fattar inte vem dom kan/försöker lura för den kosta 2000 och R3300 kostar ca 1600... Joysticken kostar 250 kr tongue så...

Senast redigerat av Adder (18 mars 2005)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
loudness
18 mars 2005 · 4 554 Inlägg

jaså de e den..hmm hade inte köpt den för utseendet iaf.. tycker nog de e marknaden abolut fulaste selare.. men ja vet ju ite funktionen på den så...

jocke_nord
20 mars 2005 · 57 Inlägg

oki tack för svaren blir nog en R3300 iallafall får kolla på elmia nästa vecka om dom har nått bra erbjudande på sony stereo

Opel
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang