Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

Carro_87
5 juni 2009 · 181 Inlägg

Riktigt grymma bilder! tongue Är ledig nästa vecka så jag kommer! Hoppas alla andra och några fler kommer big_smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Vollez
5 juni 2009 · 274 Inlägg

Carro_87 skrev:
Riktigt grymma bilder! tongue Är ledig nästa vecka så jag kommer! Hoppas alla andra och några fler kommer big_smile

Tack så mycket.
Jo nästa vecka hänger jag säkert på igen, får hoppas på bättre väder.

Sen undrar jag vart alla supror, 200sx, silvia, pulsar, 3000gt och skyline höll hus. Subaru e ju GM som äger de e ju en jänkare wink

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
Shalle89
5 juni 2009 · 705 Inlägg

hehe va inte så nu, glada att de kom folk o de va roligt. XD Carro blev det inte snyggt med att din fälg syns? XD Mycket fina bilder. Ring mig nån kväll när solen håller på att gå ner så kan vi dra ut o fota lite, känner till as bra ställen. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Carro_87
5 juni 2009 · 181 Inlägg

Vi var ju ändå 3 subbor, tänk va tråkigt om vi inte hade kommit big_smile
Jo Shalle, du hade så rätt wink

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Vollez
5 juni 2009 · 274 Inlägg

Vi kan ju köra en liten fotosession nästa gång alla ses om det är väder så åker man till snygga ställen typ rödasten utan regn.
Klagar inte men det finns ju massa andra japsare som e blyga.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Shalle89
6 juni 2009 · 705 Inlägg

ja tyvär så finns de blyga människor i G.org. Men bara man kommer en gång så e man hooked. XD Alla e jätte snälla o öppna hade inga problem att prata med alla o kolla in folks bilar, så kom med på nästa veckas träff.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
J_et
6 juni 2009 · 182 Inlägg

En bild från träffen

https://www1.garaget.org/gallery/archive/53902/678882_hgj9i6.jpg

Kvillert
6 juni 2009 · 11 Inlägg

Min tanke var ju givetvis att alla med japanska bilar är välkomna på våra träffar som vi kör varannan söndag året om.
Nästa träff blir alltså nästa söndag den 14/6 klockan 17.00 på Burger King Eriksberg

mikael_st Bilhora
7 juni 2009 · 51 Inlägg

oh fan, glömde det totalt. Har också systemkamera men kan inte fota. Hade behövt lära mig, samtidigt smile

Mikael W
Carro_87
7 juni 2009 · 181 Inlägg

Kvillert skrev:
Min tanke var ju givetvis att alla med japanska bilar är välkomna på våra träffar som vi kör varannan söndag året om.
Nästa träff blir alltså nästa söndag den 14/6 klockan 17.00 på Burger King Eriksberg

Är man välkommen även Subaru tydligen inte är jappsare? big_smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Shalle89
7 juni 2009 · 705 Inlägg

Klart du får komma. Men vi ska ses på torsda, Skulle vara kul om nån kunde komma från Nogs o honda gruppen o prata om att slå ihop träffarna. att litet möte?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Vollez
7 juni 2009 · 274 Inlägg

Carro_87 skrev:

Kvillert skrev:
Min tanke var ju givetvis att alla med japanska bilar är välkomna på våra träffar som vi kör varannan söndag året om.
Nästa träff blir alltså nästa söndag den 14/6 klockan 17.00 på Burger King Eriksberg

Är man välkommen även Subaru tydligen inte är jappsare? big_smile

Haha nu ska du inte vara sån bara för jag mobbas med dig lite tongue

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Shalle89
7 juni 2009 · 705 Inlägg

HEHE på den 7:de bilden på sida 2 vet jag inte om ni har sätt att jag skjuter bubblor mot carro XD kolla in den gula framtids pistolen Btw jag tycker att polisen ska få sånna XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Carro_87
7 juni 2009 · 181 Inlägg

Vollez skrev:

Carro_87 skrev:

Kvillert skrev:
Min tanke var ju givetvis att alla med japanska bilar är välkomna på våra träffar som vi kör varannan söndag året om.
Nästa träff blir alltså nästa söndag den 14/6 klockan 17.00 på Burger King Eriksberg

Är man välkommen även Subaru tydligen inte är jappsare? big_smile

Haha nu ska du inte vara sån bara för jag mobbas med dig lite tongue

Hehe...! nä jag skoja bara, kommer oavsett! wink Ses på Torsdag, hoppas på bättre väder cool

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
baca Os Difuntos
7 juni 2009 · 1 822 Inlägg

Får man komma med hojen? ( japps-hoj big_smile )

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Shalle89
7 juni 2009 · 705 Inlägg

Du för komma i vad du vill, vi o gillar alla fordon, Så länge de inte e en Epa. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
baca Os Difuntos
8 juni 2009 · 1 822 Inlägg

Shalle89 skrev:
Du för komma i vad du vill, vi o gillar alla fordon, Så länge de inte e en Epa. XD

Fan!! jag som har en japansk-epa-hoj-med-stor-orange-lgf-skylt tongue

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Axfjord
8 juni 2009 · 127 Inlägg

är det nu på torsdag ni ska ha träff igen? då kommer jag nog big_smile

Shalle89
9 juni 2009 · 705 Inlägg

Japp nu på torsda. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
9 juni 2009 · 705 Inlägg

baca skrev:

Shalle89 skrev:
Du för komma i vad du vill, vi o gillar alla fordon, Så länge de inte e en Epa. XD

Fan!! jag som har en japansk-epa-hoj-med-stor-orange-lgf-skylt tongue

hehe fan vad tråkigt ;( hehe XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang