Kört i ca 240-245 på mätaren ska bara göra 233 km/h men jag har ju sportavgas,m3 växelspak^^ det ska inte vara gjort något med motorn
Glädjemätare
Måste vara växelspaken som gör det!
haha jaa lätt:P fast bryr mig inte speciellt mkt vad den toppar, få gånger man kör så fort men alltid kul att kolla, självklart var detta på ett TOM motorled en tidig morgon. som tidigare har sagt det är accelerationen som är rolig efter 200+ blir det bara läskigt att köra.
Hm.. övre bilden,, varvräknaren på 0 ? Med handbromsen dragen och 1 hand på ekern,, jo jo...
om man håller inne trippmätaren när man startar tror jag är dock inte säker har bara hört detta men hastighetsmätaren ska då gå ett varv för att testas typ.
VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!
Hm.. övre bilden,, varvräknaren på 0 ? Med handbromsen dragen och 1 hand på ekern,, jo jo...
det där är inte lampan för handbromsen.. nån symbol som visar att det är dags för service på bromsarna lr nå sånt.. den där lampan lyser på polarens e30 helatiden och han kör INTE runt med handbromsen dragen... ;P
EDIT: och gå till sidan två för att se varför mätarna är lite lustiga..
japp fan vad rätt jag hade att det fanns en tråd som spårade ur efter 126sidor...så det kommer även denna göra. vill ni ha statistiken på hur fort folks bilar går så spana in denna skryt/fultråden. http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … &p=126
Kört i 240 på mätarn tidigt en solig dag ensam på motorvägen, naturligtvis var bil, fjädring, bromsar och allt annat i kanonskick. Allt annat är bara korkat. Har ingen aning om bilen kunde gått fortare eller hur fort det var i verkliga km/h.
Att köra för fort är korkat, att göra det med en bil i dåligt skick är en helt ny dimension av korkat. Så nu har även jag förlängt min e-penis...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.