Ägg på bilen!

E-30
19 juni 2009 · 1 050 Inlägg

SatansWrath skrev:
hehe jag måste ju än en gång hålla med firetraxx, detta gjorde jag åxå när jag var 13-14 år , det är adrenalin pumpande och var roligt, man var ung och dum, man förstod inte riktigt att det kan vara skitfarligt om det är en labil förare, eller ngn som har en dyr bil o verkligen inte vill tvätta den mitt i natten. Vi brukade oftast kasta på bussar eller snutbilar för då jävlar vad man fick springa....Mitt stående idag, idiotiskt men samtidigt var glad att det inte flög nggn full ölburk eller sten. Detta är en av anledningarna varför jag har ett baseballträ i min bil, för jag kan säga som så här, flyger det ngt på min bil av ngn idiot jävel som tycker han är skitrolig så skall jag se om han skrattar när han försöker resa sig med avslagna knäskålar.

Låter som att Du behöver söka hjälp för dina aggressioner. lol Tänker du lemlästa en annan människa bara för några ynka ägg på din bil? Sök hjälp snarast..

Senast redigerat av E-30 (19 juni 2009)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
jocke_gronberg
19 juni 2009 · 4 586 Inlägg

E-30 skrev:

SatansWrath skrev:
hehe jag måste ju än en gång hålla med firetraxx, detta gjorde jag åxå när jag var 13-14 år , det är adrenalin pumpande och var roligt, man var ung och dum, man förstod inte riktigt att det kan vara skitfarligt om det är en labil förare, eller ngn som har en dyr bil o verkligen inte vill tvätta den mitt i natten. Vi brukade oftast kasta på bussar eller snutbilar för då jävlar vad man fick springa....Mitt stående idag, idiotiskt men samtidigt var glad att det inte flög nggn full ölburk eller sten. Detta är en av anledningarna varför jag har ett baseballträ i min bil, för jag kan säga som så här, flyger det ngt på min bil av ngn idiot jävel som tycker han är skitrolig så skall jag se om han skrattar när han försöker resa sig med avslagna knäskålar.

Låter som att Du behöver söka hjälp för dina aggressioner. lol Tänker du lemlästa en annan människa bara för några ynka ägg på din bil? Sök hjälp snarast..

vad skulle du göra ifall du såg någon kastade ägg på din bil?

E-30
19 juni 2009 · 1 050 Inlägg

jorre83 skrev:

E-30 skrev:

SatansWrath skrev:
hehe jag måste ju än en gång hålla med firetraxx, detta gjorde jag åxå när jag var 13-14 år , det är adrenalin pumpande och var roligt, man var ung och dum, man förstod inte riktigt att det kan vara skitfarligt om det är en labil förare, eller ngn som har en dyr bil o verkligen inte vill tvätta den mitt i natten. Vi brukade oftast kasta på bussar eller snutbilar för då jävlar vad man fick springa....Mitt stående idag, idiotiskt men samtidigt var glad att det inte flög nggn full ölburk eller sten. Detta är en av anledningarna varför jag har ett baseballträ i min bil, för jag kan säga som så här, flyger det ngt på min bil av ngn idiot jävel som tycker han är skitrolig så skall jag se om han skrattar när han försöker resa sig med avslagna knäskålar.

Låter som att Du behöver söka hjälp för dina aggressioner. lol Tänker du lemlästa en annan människa bara för några ynka ägg på din bil? Sök hjälp snarast..

vad skulle du göra ifall du såg någon kastade ägg på din bil?

Detta: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p1732937

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
Schotttz
21 juni 2009 · 586 Inlägg

Bjork skrev:

TurbOla skrev:
Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

lollol

Är 9-3X:en vit?

Ja den är vit.
Och självklart är jag glad att det bara var ägg som dom kastade och inte sten eller något annat. Men det är fortfarande såå onödigt tycker jag. Men men, hänt har hänt.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar iaf! smile

Bjork OEM <3
21 juni 2009 · 6 957 Inlägg

SpotniX skrev:

Bjork skrev:

TurbOla skrev:
Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

lollol

Är 9-3X:en vit?

Ja den är vit.
Och självklart är jag glad att det bara var ägg som dom kastade och inte sten eller något annat. Men det är fortfarande såå onödigt tycker jag. Men men, hänt har hänt.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar iaf! smile

Hmm, mötte en vit 9-3X i fre.kväll i Thn ute vid Överby, gled även förbi en utanför jobbet i Edsvära (Benders) kan det varit eran?

OEM <3
Schotttz
22 juni 2009 · 586 Inlägg

Bjork skrev:

SpotniX skrev:

Bjork skrev:

lollol

Är 9-3X:en vit?

Ja den är vit.
Och självklart är jag glad att det bara var ägg som dom kastade och inte sten eller något annat. Men det är fortfarande såå onödigt tycker jag. Men men, hänt har hänt.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar iaf! smile

Hmm, mötte en vit 9-3X i fre.kväll i Thn ute vid Överby, gled även förbi en utanför jobbet i Edsvära (Benders) kan det varit eran?

Nej, den var det nog inte. Den var hemma hela fredagskvällen så vitt jag vet.

Bjork OEM <3
22 juni 2009 · 6 957 Inlägg

SpotniX skrev:

Bjork skrev:

SpotniX skrev:

Ja den är vit.
Och självklart är jag glad att det bara var ägg som dom kastade och inte sten eller något annat. Men det är fortfarande såå onödigt tycker jag. Men men, hänt har hänt.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar iaf! smile

Hmm, mötte en vit 9-3X i tors.kväll i Thn ute vid Överby, gled även förbi en utanför jobbet i Edsvära (Benders) kan det varit eran?

Nej, den var det nog inte. Den var hemma hela fredagskvällen så vitt jag vet.

Då var de väl eran jag mötte i tors.

Den åkte förbi jobbet tidigare förra veckan, typ tis.

OEM <3
Hillbill Redneck life
24 juni 2009 · 357 Inlägg

ägg på bilar är ett problem, specielt häromkring (grästorp)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
M103
24 juni 2009 · 1 570 Inlägg

Olsson-Aero skrev:

JapMax skrev:

Pikey skrev:

De var skogsturken!

hahaha cool

Vad ska jag göra med min FUCKING LACK.

Den som kasta ska få stryk!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang