1946
Sök

Köpråd: 1:a bil av ovanlig modell, max 100 000 kr

Finlirare
478 Inlägg
26 juni 2009
Ska det vara en ovanlig, så kanske en Nissan 200SX S14a?

1 207 Inlägg
26 juni 2009
Lexus IS200? Kvalité som är oslagbar (hörsägen), snygga och ovanligare än BMW - vilka nog måste ses som deras största konkurrent.

BMW Z3, snygga men kanske lite slöa med de mindre motorerna. Men när man kör nedcabbat vill man ju inte köra så fort heller.

12 Inlägg
26 juni 2009
Trådstartare
jag menar inte riktigt så menar att jag vill helst ha en lite ovanligare bil men om det finns någon lite vanligare bil som folk rekomenderar som är driftsäker och bra så kan det också vara ett alternativ(tex saab,opel,bmw) som andra här i tråden har rekomenderat. är inte så jätte kunnig än så länge så vill helst ha något lite nyare nu i början (efter 99-00) en japanare är ett bra alternativ pappa försöker övertala mig till toyota så kollade runt på nätet och hittade en toyota celica av nyare modell med 1,8 liters motorn under 100k är detta något att rekomendera? och är försäkringen helst sjukt dyr till denna bil?

2 763 Inlägg
26 juni 2009
Hallå du! Känner en person som bor i Hestra och han har en lexus is200 99 som jag tror är till salu. skicka ett pm om du är intresserad. Den är blå och har svart inredning. Jag tror att den har gått 16000mil om inte jag minns fel.

Volvo - For Life

denkz
323 Inlägg
26 juni 2009
Audi TT quattro går att hitta för under 100 000kr. Rolig och kvick bil. Dessutom en riktig nackvridare.
Det är ju inte direkt en ovanlig bil men heller ingen vanlig bil. Jag sålde min TT för ca 1 månad sen och saknar den väldigt mycket. Det var min förstabil. Hade dock en framhjulsdriven. Den är nästan lika rolig som quattron.

2 182 Inlägg
26 juni 2009
Elda skrev:
http://www.blocket.se/varmland/Austin_Healey_Sprite_Mk_1__Frogeye_1959_21895069.htm?ca=20&w=3

Där har du en ovanlig och rolig bil wink

dessutom skattebefriad!

sen är ju ratten på höger sida.. och bilen är gul = den ultimata postbilen lol

En äkta sportbil smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sök