kapade röret på jobbet passade perfekt men tyvär är svetsen utlånad så kunna inte göra nå mer men åkte iväg å hämtade 1600cc Spridare iaf Beställde lite slangar å klämmor med idag
Mätarhuset blev ju grymt bra! Detta "bygget" kommer kosta en hel del innan de är klart va?
Lycka till, ska bli jääävligt roligt o se hur de slutar om de slutar?
/Alex
Tackar blev nöjd med det Jag hoppades på att de inte skulle bli så dyrt när jag började. men de spriger iväg mycket bra. DE ska bli klart men frågan är när :x) Jag hoppa på startklar i vår 2010 men sen när den är startad så ska karossen fixas Bur å massa Hoppas de kommer bli bra
Kan tipsa om att köpa slangklämmor på Swedol av industrimodell med dubbla skruvar, billigare rubustare och snyggare än alla styling sidors slangklämmor. Dessutom billigare
Jasså det var som tusan, får kolla i morgon på sånna då hehee
Mycket intressant tråd! En tanke jag hade bara, bilen var väl tänkt att besiktas och gå igenom? Är inte hastighetsmätare ett krav? Hur har du löst/ska lösa det?
EDIT: Det slog mig att en GPS kanske duger för SBP... stämmer det?
Mycket intressant tråd! En tanke jag hade bara, bilen var väl tänkt att besiktas och gå igenom? Är inte hastighetsmätare ett krav? Hur har du löst/ska lösa det?
EDIT: Det slog mig att en GPS kanske duger för SBP... stämmer det?
Bara lura bort besiktningsmannen i andra världar och påpeka att det är knop istället för km/h
Mer till bygget: Fint projekt ska följas med stort intresse! lycka till