Vad ska man köpa för bil

Rquired Allmänt envis
20 juli 2009 · 12 512 Inlägg

deempan skrev:

Rquired skrev:
Jag går tvärt emot och säger att köp en Bmw istället, för 75k kan det vara svårt att hitta en M3 E36 som inte är sönderbusad. Men lägger du till lite så finns där fina bilar att hitta.

Annars tror jag M5 E34 kan bli ett bra köp, riktigt härlig bil som ligger något lägre i pris. Men varför inte satsa på M5 Touring? Går inte sämre än sedanen och handbyggdes i 700ex vilket gör den till lite av en specialmodell. Det finns inte många kvar nu och snart kommer priserna stiga, så det kan till och med bli en investering smile

Tex:
http://www.blocket.se/gavleborg/Bmw_m5_ … 11&w=3
http://www.garaget.org/?car=113149

Edit: Och säga vad man vill om Skyline, men en sleeper är det inte. Ingen förväntar sig att en stor Bmw-kombi skall ha sportbilsprestanda tongue

haha aa joo förstår vad du menar, men nej då köper jag hellre en turbo bil man kan pilla lite me big_smile

Jo den har ju en stor fördel, ändra lite smådetaljer så har du en jävla massa hästar mer smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Dauvid
20 juli 2009 · 10 Inlägg

deempan skrev:
Tjaaa, har fått loss lite pengar och tänkte köpa bil, jag står imellan skyline/r-x7/m3a/evo möjligen. pengarna är 75k  vilken av dom tycker ni man ska satsa på för den prisklassningen... många säger att man ska ligga på över 100k för att köpa en skyline stämmer verkligen de ?

Tacksam för svar smile

För 75000:- får du min vid snabb affär, riktigt fint skick, bara att slå till:) Pm:a för mer info...

rawbin Avstängd
21 juli 2009 · 232 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Importera inte fler Skylines, finns tillräckligt många i Sverige. Du sänker bara andrahandsvärdet! tongue
Kolla lite på Skyline.se för mer info

klart som fan att han ska ta in en från något annat land om han kan få en finare/bättre för samma peng?!

lillit
21 juli 2009 · 35 Inlägg

Toyota celica GT 4big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang