Polera på dekal? Behöver snabba svar

Remiss
21 juli 2009 · 1 339 Inlägg

Speedman skrev:
Mitt tips: Säg upp dig från jobbet och skaffa nytt jobb!

Vad är det för skojare till chef som ser det mer ekonomiskt att betala lön till någon anställd för att polera för hand, istället för att skaffa en maskin för 300:-?

1. Det är inte lätt att få jobb i dessa tider hmm
2. Det är inte hans problem att hans chef inte vill betala för en maskin smile , han får ju lön ändå

Speedman Bilvårdsexpert
21 juli 2009 · 663 Inlägg

Volvo740an skrev:
2. Det är inte hans problem att hans chef inte vill betala för en maskin smile , han får ju lön ändå

Vågar nog påstå det blir hans problem om han fortfarande ska göra jobbet för hand.

Om man ska återgå till TS, så kan man polera dekaler, även med maskin.
Dock att polera 1K sprayfärg, bör man vänta några veckor med, beroende på vilket resultat man är ute efter och vilken temperatur lacken får härda i.

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com
Chrysler Pt cruiser "Bilpedantens lånebil" (2001)
lindell90
22 juli 2009 · 876 Inlägg

Volvo740an skrev:

Speedman skrev:
Mitt tips: Säg upp dig från jobbet och skaffa nytt jobb!

Vad är det för skojare till chef som ser det mer ekonomiskt att betala lön till någon anställd för att polera för hand, istället för att skaffa en maskin för 300:-?

1. Det är inte lätt att få jobb i dessa tider hmm
2. Det är inte hans problem att hans chef inte vill betala för en maskin smile , han får ju lön ändå

1. Stämmer bra, sökte lite olika men fick inget. Har haft detta jobb i ca 2.5 år som timanställd men polerar inte bilarna vanligtvis.
2. Nej, jag har en vecka på mig på två bilar så det spelar inte så stor roll för min del att det tar tid eller är lite jobbigare. Gratis träning wink

Senast redigerat av lindell90 (22 juli 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang