Saab 9000 2,3T rasad låda vad kan den vara värd?

mazdalover
23 juli 2009 · 542 Inlägg

hej jag har en saab 9000 2,3T -94 med rasad växellåda och undrar vad värdet kan ligga på den om man ska sälja den?

bilen har gått 42000 mil men går som en klocka i motorn, alltså tyst och silkeslent utan några bekymmer.

dom enda som är fel är att lådan är rasad, och att vänster a-stolpe är rostig, lite smått på den högra bara.

mvh daniel

Senast redigerat av mazdalover (23 juli 2009)

Rquired Allmänt envis
23 juli 2009 · 12 512 Inlägg

mazdalover skrev:
hej jag har en saab 9000 2,3T -94 med rasad växellåda och undrar vad värdet kan ligga på den om man ska sälja den?

bilen har gått 42000 mil men går som en klocka i motorn, alltså tyst och silkeslent utan några bekymmer.

dom enda som är fel är att lådan är rasad, och att vänster a-stolpe är rostig lite smått på den högra.

mvh daniel

Saab ligger inte högt i pris nu, skulle gissa på runt 5k pga miltalet och rasad låda.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ckosworth Mr
23 juli 2009 · 607 Inlägg

mazdalover skrev:
hej jag har en saab 9000 2,3T -94 med rasad växellåda och undrar vad värdet kan ligga på den om man ska sälja den?

bilen har gått 42000 mil men går som en klocka i motorn, alltså tyst och silkeslent utan några bekymmer.

dom enda som är fel är att lådan är rasad, och att vänster a-stolpe är rostig lite smått på den högra.

mvh daniel

Dum fråga kanske wink

men hur kan vänster a-stolpe vara rostig lite på den högra? cool

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
IceEyes Varningar: För många..
23 juli 2009 · 2 552 Inlägg

Ckosworth skrev:

mazdalover skrev:
hej jag har en saab 9000 2,3T -94 med rasad växellåda och undrar vad värdet kan ligga på den om man ska sälja den?

bilen har gått 42000 mil men går som en klocka i motorn, alltså tyst och silkeslent utan några bekymmer.

dom enda som är fel är att lådan är rasad, och att vänster a-stolpe är rostig lite smått på den högra.

mvh daniel

Dum fråga kanske wink

men hur kan vänster a-stolpe vara rostig lite på den högra? cool

lol

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
mazdalover
23 juli 2009 · 542 Inlägg

glömde punkt big_smile

Ckosworth Mr
23 juli 2009 · 607 Inlägg

mazdalover skrev:
glömde punkt big_smile

he he, sånt som händer wink

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
HenkeTIC
23 juli 2009 · 888 Inlägg

Jag säger max en 1000lapp då jag vet hur bilen ser ut. Det är inte lite rost runt rutan utan massor, bromsar man för hårt trillar ju rutan nästan ut haha.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang