AcesHigh666 skrev:
Och så undrar folk varför man aldrig skulle köpare en jänkare.... inte fan vill man beblandas och kanske t.o.m misstas för en av dessa "öppensinnade" jänkar-ägare... fan dem är nästan värre än volvoraggare...
Ont ska med ont förgås. Då ni har era respekterade medlemmar i japsar klubben, vilket innebär oftast 16 - 19 åringar som bara har åkt i en Volvo 740 GL förut, så är det till ingen större förvåning att ni klankar ner på allt som det inte står "made in China" på och går sönder var tredje dag.
Nu drar jag visserligen ingen över någon kam. Jag älskar alla sorters bilar, jag älskar japsare dessutom, men jag AVSKYR dessa trångsynta gnällfittor [ursäkta språket] som hela tiden måste försöka bevisa att deras bil är bäst.
Snacka om Napoleon-komplex. "Jamen min bil kan svänga bättre!". Who gives a fuck, det är inte direkt som ni har någon användning av det i vanlig trafik.
Och bara så att du vet, det är en STOR skillnad mellan att vara öppensinning när det gäller bilar, samt när det gäller personer. Personligen så hatar jag alla som är så sjukt insnöade på att det dom står för är det enda rätta. Vilket 90% av dom gör, oavsett om dom har Toyota, Volvo, BMW, SAAB, Cheva, AC, DKW eller vad fan det nu kan vara.
Nu får ni växa upp och släppa fasonerna för en gångs skull så kanske vi kan skapa en civiliserad sida, där det inte förekommer kränkningar var tredje inlägg.