2628
Sök

Volvo PV544 -60 skall bli brukis *28/10 -10*

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
26 augusti 2009
faan den låter som en rallybil smile skitcool

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
26 augusti 2009
låter gött, synd bara att det är få kameror som fångar ljudet på et bra sätt smile En gammal bil skall låta haha big_smile

Och angående laga rost, ju fler hål destu bättre ventilation wink låt golvet försvinna helt så kan du ju alltid köra flinta big_smile nejdå hehe, bara skojar, självklart att du skall laga rosten! smile

Du snackar om fans, här har du, (om det inte redan framgått), ett fans till big_smile tråden ligger ofc i prenumentationer smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

2 164 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
turbonova skrev:
faan den låter som en rallybil smile skitcool

Hehe aa lite! smile

Volvo1968 skrev:
låter gött, synd bara att det är få kameror som fångar ljudet på et bra sätt smile En gammal bil skall låta haha big_smile

Och angående laga rost, ju fler hål destu bättre ventilation wink låt golvet försvinna helt så kan du ju alltid köra flinta big_smile nejdå hehe, bara skojar, självklart att du skall laga rosten! smile

Du snackar om fans, här har du, (om det inte redan framgått), ett fans till big_smile tråden ligger ofc i prenumentationer smile

haha du är rolig big_smile golvet skall lagas, nångång tongue

joo jag hade nästan det på känn wink

"Life´s too short to drive a boring car"

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
30 augusti 2009
Nu får du allt unna oss en uppdatering tycker jag, börjar bli längessen nu smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 augusti 2009
Volvo1968 skrev:
Nu får du allt unna oss en uppdatering tycker jag, börjar bli längessen nu smile

Håller med tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 164 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:

joo, förlåt sad jag har inte hunnit göra någonting med bilen.. hmm

Rquired skrev:
Volvo1968 skrev:

Håller med tongue

jag oxå, men jag har inte fått gjort någonting med bilen hmm

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
31 augusti 2009
dadde skrev:

Ajdå hmm Men det är rätt, jobba när du har tid och vill, tvingar man sig till det tröttnar man fort tongue

------------------

2 164 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

Ajdå hmm Men det är rätt, jobba när du har tid och vill, tvingar man sig till det tröttnar man fort tongue

jo det är sant.. men just nu måste jag laga min audi och farsans 9-5a.. sen skall Novan ihop med en trasig bakaxel, så att det går att flytta på skiten.. SEN skall PV:en fixas!

2 594 Inlägg
31 augusti 2009
trevlig liten uppfixar tråd undra när jag kommer få tid med min 140

2 164 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
trevlig liten uppfixar tråd undra när jag kommer få tid med min 140

tackar! big_smile det är bara att sätta igång! wink

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
1 september 2009
dadde skrev:
jo det är sant.. men just nu måste jag laga min audi och farsans 9-5a.. sen skall Novan ihop med en trasig bakaxel, så att det går att flytta på skiten.. SEN skall PV:en fixas!

Haha har du också en massa andra bilar som måste gå före? big_smile Står en 240 i garaget nu som skall bytas växellåda på och länkarm innan man kan lägga tid på sin egna, sen skall mammas bil fixas med haha tongue

------------------

2 914 Inlägg
1 september 2009
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

Haha har du också en massa andra bilar som måste gå före? big_smile Står en 240 i garaget nu som skall bytas växellåda på och länkarm innan man kan lägga tid på sin egna, sen skall mammas bil fixas med haha tongue

drygt när man inte får jobba med en bil i stöten sad

2 164 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

haha precis.. skit segt! tongue

kalle_kalle skrev:
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

drygt när man inte får jobba med en bil i stöten sad

det är mycket störande.. känns helt värdelöst hmm

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
2 september 2009
dadde skrev:

Särskillt när man inte har någon ny länkarm liggandes, och ingen orkar jobba efter jobbet sad Pillar på B20in ist, för den är ju lös tongue

------------------

2 164 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

Särskillt när man inte har någon ny länkarm liggandes, och ingen orkar jobba efter jobbet sad Pillar på B20in ist, för den är ju lös tongue

nu håller jag på och byter bakbromsar på audin.. skruvar på syrrans moppe.. skall fixa handbroms på våran 9-5a och massa mer.. hmm jag vill skruva PV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
3 september 2009
dadde skrev:
nu håller jag på och byter bakbromsar på audin.. skruvar på syrrans moppe.. skall fixa handbroms på våran 9-5a och massa mer.. hmm jag vill skruva PV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det vill jag med hehe big_smile

Men får nöjja mig med 140in sålänge wink haha ja, det är jobbigt att vara den mest tekniska i familjen, dock överträffar min pappa mig på den punkten som gammal bilmek hmm men det är ju jag som får jobba lol

------------------

2 914 Inlägg
3 september 2009
Volvo1968 skrev:
, dock överträffar min pappa mig på den punkten som gammal bilmek hmm men det är ju jag som får jobba lol

haha för lat?? lol

2 164 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
dadde skrev:

Det vill jag med hehe big_smile

Men får nöjja mig med 140in sålänge wink haha ja, det är jobbigt att vara den mest tekniska i familjen, dock överträffar min pappa mig på den punkten som gammal bilmek hmm men det är ju jag som får jobba lol

haha samma här! tongue fast mamma och pappa har nästan glömt av allting, men båda har varit duktiga på bilar och motorcyklar smile

kalle_kalle skrev:
Volvo1968 skrev:
, dock överträffar min pappa mig på den punkten som gammal bilmek hmm men det är ju jag som får jobba lol

haha för lat?? lol

haha det kan vara så, isåfall är det samma som hemma hos mig tongue jag får byta till sommar/vinterdäck och göra service på syrrans bil... (hon jobbar som bilmekaniker)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 september 2009
klart du ska serva hennes bil! hon jobbar ju med det! tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

2 164 Inlägg
4 september 2009
Trådstartare
båge skrev:
klart du ska serva hennes bil! hon jobbar ju med det! tongue

haha tongue nu grejar jag med hennes moppe oxå, hon ska köra nåt Jonsered mopperejs eller nåt om två veckor tongue plockat ner hela mopeden i molekyler nästan big_smile   MEN, Pv:en skall grejas med snart oxå!

Sök