Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
19 februari 2010
dadde skrev:
tyvärr måste jag meddela att det inte blir någon update ikväll sånt jäkla snö oväder, så jag ger mig inte ut på vägarna mer ikväll KANSKE går ut i ladugården och fixar nåt, men troligtvis inte då det är svinkallt
tyvärr måste jag meddela att det inte blir någon update ikväll sånt jäkla snö oväder, så jag ger mig inte ut på vägarna mer ikväll KANSKE går ut i ladugården och fixar nåt, men troligtvis inte då det är svinkallt
ta in prylarna på köksbordet då
då lever jag inte länge hade jag bott själv så hade jag lätt fixat allt inomhus, men mamma gnäller så fort det luktar lite sprayfärg i huset
ta in prylarna på köksbordet då
då lever jag inte länge hade jag bott själv så hade jag lätt fixat allt inomhus, men mamma gnäller så fort det luktar lite sprayfärg i huset
när jag bodde hemma hos mina föräldrar hade jag nästan mer verktyg på rummet än vad jag hade i mitt gamla garage
Tjejernas hobbysar kostar ju också pengar= mindre till våra intressen, akta er för det. Det bästa vore ju om man fick med tjejen/frugan på att bilar är den bästa hobbyn.
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
20 februari 2010
patrikke skrev:
Tjejernas hobbysar kostar ju också pengar= mindre till våra intressen, akta er för det. Det bästa vore ju om man fick med tjejen/frugan på att bilar är den bästa hobbyn.
Jamen då ska dom ju bara ha en egen bil?? hur tänkte du nu patrik?
Naturligtvis tänkte jag att de kan vara med och serva med kaffe och liknande när jag är i garaget. Samt visa lite intresse för bilar. Ev. att de vill vara med och skruva på sånt som behövs göras=det tråkiga skruvandet.
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
pengarna som är till mina bilar är mina pengar o pengarna till min tös hobby är hennes...
hade man delat på pengarna så hade de inte vatt så bra då jag tjänar mer än min tös...
inte så kul o jobba o slita o betala på någon annans hobby...
som jag brukar säga har man inte råd med sin egen hobby farför skulle jag då betala på din??
tycker de funkar hur bra som hällst såhär... hade nog blivit lite för mycket om man inte hade kunnat sitta sj i garaget o skruva o tänka fritt de e nästan som lite terapi att sitta i lungn o ro i garaget o pula ingen som gnäller eller pratar ehehehe
håller med dig bozze kom igen nu dadde robert är helt 100
ja, det var då fan va ni tjötar massa skit i min tråd!!
Sator kommer att gå hårt i min Molly sen! just nu känner jag mig handikappad med all jävla snöö! men jag kommer troligvis kunna beställa lite saker i nästa vecka iallafall