Grymt Säger som alltid, min favoritplats, kolla på skroten ang handtagen, man kan få många fina delar till bra pris där
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
ytterligare ett förslag, jag ångtvättade delar av min inredning, kanske värt att prova någonstans där det inte syns och se vad du får för resultat?
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
ytterligare ett förslag, jag ångtvättade delar av min inredning, kanske värt att prova någonstans där det inte syns och se vad du får för resultat?
okej, jag tänkte ta klädseltvätt från biltema på tyget, fungerade skit bra i Audin men galonet vet jag inte, kanske får bli biltemas galonputs eller vad det nu hette
Braweheart skrev:
Volvo1968 skrev:
Det skall funka mycket bra har jag hört..
okej, men då ska man få tag på sånna saker oxå
rockabilly_ponta skrev:
mycket trevlig tråd kommer att följas
Tackar! Gör gärna så, lägg in nån rolig kommentar då och då
Nya slangar och en mycket renare behållare Imorgon åker laddrelät bort oxå, är ju inte ens inkopplat längre då den är 12v nu
Imorgon kommer en lite större update hoppas jag. Skall fortsätta rensa kablar från bilen.. Han som dragit elen i den hade INTE en avbitare till hands iallafall!
Instrumentbräda - Hatthylla = 18m högtalarsladd (behövs kanske högst 10m) Indikator lampa - Generator = 1m för lång Kupefläkt = 1m för lång Nån kabel jag inte orkat ta reda på vad den är till = 2m för lång... Jag kan göra listan mycket längre!