Kul att se ett så stort intresse för den avslutande träffen! Kom just på att det ju är lyskväll, runt om i hela Hälsingland den kvällen. Jag tog mig friheten att göra ett litet utdrag från Wikipedia: "Lyskväll firas den sista lördagskvällen i augusti och firas genom att man tänder eldar av olika slag vid strandkanten. Vid lyskvällarna är ofta hela strandlinjerna smyckade med ljus kring de större samhällena eller fritidsområdena i Hälsingland" Jag har ju mina idéer ibland, så jag tänkte att det kanske går att spinna vidare lite på det här. Nån som har några förslag?
1. Jag tänker _INTE_ komma den här kvällen, för då blir jag tvungen att stå och vifta igen. 2. Var _INTE_ på H-banan och... ha er!
...för...
LJUSDALS KOMMUN HAR KÖPT FÖNEBASEN! Läs sidan 4 i dagens upplaga av vår kära lokaltidning så får ni se
Nog fan finns det fler som kan vifta... Men du brukar ju hamna där. hehe
Förslag på en annan plats mottages gärna! Jag är ju inte så up to date med vad som händer i Ljusdal, för närvarande. Dom är dålig på att dela ut Ljusdals-Posten i Luleå...
Vad säger ni om att ev. flytta träffen in till Ljusdal istället?
1. Jag tänker _INTE_ komma den här kvällen, för då blir jag tvungen att stå och vifta igen. 2. Var _INTE_ på H-banan och... ha er!
...för...
LJUSDALS KOMMUN HAR KÖPT FÖNEBASEN! Läs sidan 4 i dagens upplaga av vår kära lokaltidning så får ni se
Nog fan finns det fler som kan vifta... Men du brukar ju hamna där. hehe
Förslag på en annan plats mottages gärna! Jag är ju inte så up to date med vad som händer i Ljusdal, för närvarande. Dom är dålig på att dela ut Ljusdals-Posten i Luleå...
Vad säger ni om att ev. flytta träffen in till Ljusdal istället?
gamla baslivs parkeringen ?
hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!