Köpråd: Vilken bil ska man köpa här näst?

Jonte13-59-68 The Listener
13 augusti 2009 · 279 Inlägg

http://www.rpmgo.com/images/chrysler_300C_gallery.jpg

http://www.btgmotoring.com/Merchant2/graphics/XN/300C-front-3-4.jpg

2 exempel på 300c

HK_power
14 augusti 2009 · 23 Inlägg

linusgrabo skrev:

HK_power skrev:
Men en Mazda 3 MPS e också schysst!!och den e ju bättre om man vill bygga ljud som jag då vill med tanke på att där e en öppen coupé!

Jupp mazdan är en rolig bil. går ganska bra också. nytt avgas och filter så når du 300hk ett chip på de så hamnar du runt 330hk. polaren har en med avgas och filter och vi kör väldigt jämnt. snygg interiör också. Drar mindre soppa än STn dock lite dyrare i inköp + att du missar det goa ljudet som finns i STn. Men du ska ju bygga ljud så du kommer väl inte höra motorljudet endå. jag har lite ljudprylar till salu förresten om du intresserad. Åk runt och provkör dom olika bilarna först då vet du vad du gillar.

Men får man ut 40hk på ett avgassystem och ett filter på dem? jag hitta ett chip som skulle ge 40hk+
Ja jo men man vill ju ha ett hyfsat härligt motorljud, men de får man väl av filter och avgassystem ändå väl? Okej vad e de för ljud grejer du har på lager då?

Volvo v70 (2013)
Funatic
26 oktober 2009 · 4 Inlägg

Jag lyfter tråden, var har ni hittat chip till MPS? De enda jag hittat höjer bara laddtrycket och det känns som att det är bäddat för motorproblem så småningom...

stahre
26 oktober 2009 ·
M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
26 oktober 2009 · 423 Inlägg

Funatic skrev:
Jag lyfter tråden, var har ni hittat chip till MPS? De enda jag hittat höjer bara laddtrycket och det känns som att det är bäddat för motorproblem så småningom...

Turbocenter Stockholm har riktigt chip till MPS

HK_power
31 oktober 2009 · 23 Inlägg

Funatic skrev:
Jag lyfter tråden, var har ni hittat chip till MPS? De enda jag hittat höjer bara laddtrycket och det känns som att det är bäddat för motorproblem så småningom...

kolla på itsfuns hemsida dem har chip till mps som ska ge 40hk

Volvo v70 (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang