jo de rör på sig (125hk har jag) min kommer komma ut på annons nästa vecka kan jag tipsa om då jag lessnat på den då det tagit för lång tid med allt...
Okej, då vet man iaf att 125hk är ett alternativ iaf! Tror dock att din kommer ligga en liten bit utanför budgeten! Dock är den sjukt fin, och verkligen inte något jag haft emot att glida i!
beställt lite servicegrejor dvs kamrem och spännare.
Lackat ventilkåpan, monterat fjäderbenstaget samt byggt en cover för servobehållaren samt spolarvätsketanken. även byggt ett "insugskit" med mitt Simotakolfiberfilter
Idag tänkte jag tvätta och städa bilen (blir en del byggdamm när man bygger...) samt gå över snabbt med polermaskinen för att få upp sista glansen (även i kolfibertaket)
Igår så kopplades framsystemet och Kenwood dvd spelaren in så nu går det att titta på film i bilen (såklart även när man kör, trist för passagerarna annars )
blir lite blandade bilder på inredningen som är klar nu samt motorrummet.
idag så fick jag hjälp av jensclaudius (på forumet) att bygga egna adaptrar/kontakter för den aktiva audiobahn baslådan jag hade liggandes, blev kanon nu dunkar den o spelar fint Damsög ur bilen idag och satte dit golvmattorna jag köpte idag
Röda färgen är svårt att återge med min kamera
och några bilder på motorrummet (nu är även angeleyes inkopplade, enda anmärkningen jag hade på bes var att de inte var inkopplade)