Synd att man själv inte kunde dyka upp men det låter som att ni hade en riktigt trevlig kväll.. Vart hölls det sk "fredagsmyset"? Ros.......g? Lovar att komma till nästa träff..!
synd att man inte hade tid å åka, de va en st tatueringsmässa "ivägen" men nästa gång så
Haha det hade vart roligt om du hade komit med din monster bil, vi saknade den faktiskt, men det kommer mer träffar så se till att hänga med nästa gång
stereojettan går inte att köra så den lär ja nog inte dyka upp me... få blir bruksbilen isf,
Sådärja! nu är mina bilder här! Jag gillar inte bilderna alls med tanke på att det är lite suddigt på vissa ställen för man saknade både stativ och bra blixt. Men men!
måste säga stort tack till crew som arrangerade hela kvällen så jävla bra måste nog va en av dom bästa träffarna jag varit på under den här sommaren jag missade tyvärr kungens kurva kom in där på slutet men "myset" senare mot kvällen va riktigt grymt bra line upp allt flöt på som det ska inga problem där ännu engång stort tack till arrangörerna
Sådärja! nu är mina bilder här! Jag gillar inte bilderna alls med tanke på att det är lite suddigt på vissa ställen för man saknade både stativ och bra blixt. Men men!
tack för alla fina kommentarerna ni skrivit angående träffen igår som rawad skrev innan, håll utkik efter nästa träff denna träff var som ett test för oss, för att se om det fanns intresse för söderträffar, vilket resulterade skit bra jag och resten av gänget tackar så jätte mycket för igår.
tack för alla fina kommentarerna ni skrivit angående träffen igår som rawad skrev innan, håll utkik efter nästa träff denna träff var som ett test för oss, för att se om det fanns intresse för söderträffar, vilket resulterade skit bra jag och resten av gänget tackar så jätte mycket för igår.
Mvh Patchi
Ni förtjänar dom!
Planerat på att hålla det varannan vecka som södertäljeträffen eller är denna en sån som man får längta ett år efter?
Mvh Patchi
Ni förtjänar dom!
Planerat på att hålla det varannan vecka som södertäljeträffen eller är denna en sån som man får längta ett år efter?
nej då man ska inte längta så länge efter en träff, det ska vara typ två ggr i månaden så att det inte blir för mycket så folket börjar tröttna på det, så det blir en träff snart igen o det kommer att hållas på en lördag, ha bara lite tålamod med oss
Film från Söderträffen 2009-08-29 finns på youtube.
Av sekretesskäl så har jag valt att inte offentligöra filmen. ansök om att bli min vän där så får du access till filmen!
ERROR!
Youtube tog bort filmen för det var för långt. (tack youtube för att ni inte sa det 2h tidigare) så jag slänger upp det på flickr istället. Alla som har pmat mig får en ny länk som går till flickr istället.
så fortsätt PMa mig om ni vill ha länk till videon!
Det var en trervlig träff, fast jag åkte på mycket torsk men man fick ju öva på starterna. vart lite jobbigt att förlora mot 335 efter några ggr hehehe.