6460
Sök

Skrota bilen.

735 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
Det finns möjligtvis ingen som vet hur mycket pengar man får om man skrotar en volvo 745:a av årsmodell 87? hmm

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

1 534 Inlägg
14 september 2009
här får man 900kr för en komplett bil med kat
och 500kr och nedåt för en utan
varierar som sagt från skrot till skrot

Jag fick 900kr för min volvo 740 88 b med kat
då fick ja behålla hjulen

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
14 september 2009
beror på vart du skrotar men det finns ingen skrotpremie numera.. så jag tror nånstans mellan 0 och ingenting

2slow

2 337 Inlägg
14 september 2009
Du får tillbaka överbliven fordonsskatt och försäkringspremie. Det utgår alltså ingen skrotningspremie/ersättning för att du skrotar kärran.

Försöker iaf
1 998 Inlägg
14 september 2009
Priserna variera lite från att betala 500kr till å få 1000kr skulle ja tro. Här omkring vill de ha betalt hmm

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

735 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
Okej! de här lät ju inge bra tongue hehe. får sälja bilen i delar istället. smile tack för alla svar!

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 september 2009
blomisen skrev:
Okej! de här lät ju inge bra tongue hehe. får sälja bilen i delar istället. smile tack för alla svar!

Du tjänar mest på det cool Om det är något fel att motorn inte startar eller trasig bakaxel och du inte orkar fixa den eller plocka isär så lägg ut en annons på blocket och se om någon nappar cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök