3872
Sök

Audi a4 stolar i en Audi A3

5 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
Är det någon som vet om A4ans stolar passar in i en a3? Har nämligen så extremt fult tyg på stolarna i a3n så det är skamligt. Och har hittat a4 stolar för 5papp och det är ju billigare än att klä om dom? Eller..

Allfixare
1 475 Inlägg
26 september 2009
vet inte om dom passar rakt av, dock blir det ju svårt att fälla fram dom om din A3,a är en 2dörrars.

5 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
Jo det är en 2-dörrars. Fan det tänkte jag inte alls på. Verkar vara svårt att hitta stolar till en a3a har letat i ett par veckor nu utan att hitta någonting.

DFFL
9 020 Inlägg
26 september 2009
Mysigh skrev:
Jo det är en 2-dörrars. Fan det tänkte jag inte alls på. Verkar vara svårt att hitta stolar till en a3a har letat i ett par veckor nu utan att hitta någonting.

Jag letade sålänge som det tar att skriva Laga.se och hittade en bra massa stolar...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

5 Inlägg
26 september 2009
Trådstartare
Tackar tackar då. Ser hyffsat ut där får ta och beställa hem smile

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
26 september 2009
Nu har jag ingen koll men antar att det är bra att nämna vilken generation a4 stolar du tänkt att sno och vilken generation a3an är:)

Four rings to rule them all!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 september 2009
Är ganska säker på att A4 stolarna inte passar i en A3 tyvärr.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

5 Inlägg
27 september 2009
Trådstartare
Tråden kan låsas nu hittade nästan allt jag behövde på Laga.se förutom ett nytt baksäte men det får vänta, ingen ska endå åka med mig haha smile

Sök