vart köpa allt i ett till bra pris? INDASH DVD

exlt car
8 maj 2006 · 60 Inlägg

Slave_joe skrev:
jag köpte min på www.bildvd.se och är helnöjd..min har funkat felfritt iaf..

det säger du

hur ser denna ut när den är nerfälld....är det som undertill och sen bara svart läpp ovanpå monitorn? eller är de nån display eller så oxå?

no fat chicks !!!
okkar
8 maj 2006 · 694 Inlägg

Andreas79 skrev:
Själv skippade jag Pioneer 5700DVD för den tyckte jag såg otroligt tråkig
ut och föll mig verkligen inte i smaken, så jag slog till på den nya JVC KD-AVX2:an
med indash inbyggd 3,5" skärm istället (går att koppla till extern skärm) men för att vara 3,5"
skärm så syns allt supertydligt... räcker för mig, glad att jag inte köpte okänt märke av en
indash med 7" ... hade bara ångrat mig....

...och JVC:n är ju grym, är helt impad av den! den jag köpte alltså... klarar enormt
många format+ 5.1 surround ljud i filmer o annat... helt otroligt vilken skillnad jämfört
med min gamla bilstereo..

Tja vart köpte du denna då!?

Magnus
9 maj 2006 · 56 Inlägg

http://www.blocket.se/vi/7709383.htm?ca=14_s

Hur ser det ut igentligen ut när man spelar en mp3 eller vanlig cd skiva stängs skärmen ner då eller kommer några roliga saker up på skärmen?

Senast redigerat av Magnus (9 maj 2006)

exlt car
9 maj 2006 · 60 Inlägg

Andreas79 skrev:
Själv skippade jag Pioneer 5700DVD för den tyckte jag såg otroligt tråkig
ut och föll mig verkligen inte i smaken, så jag slog till på den nya JVC KD-AVX2:an
med indash inbyggd 3,5" skärm istället (går att koppla till extern skärm) men för att vara 3,5"
skärm så syns allt supertydligt... räcker för mig, glad att jag inte köpte okänt märke av en
indash med 7" ... hade bara ångrat mig....

...och JVC:n är ju grym, är helt impad av den! den jag köpte alltså... klarar enormt
många format+ 5.1 surround ljud i filmer o annat... helt otroligt vilken skillnad jämfört
med min gamla bilstereo..

mmm mmmm

men för mig blir det tok för litet..den som är i indash 7 tum är oxå litet..men får gå

no fat chicks !!!
exlt car
9 maj 2006 · 60 Inlägg

Magnus skrev:
http://www.blocket.se/vi/7709383.htm?ca=14_s

Hur ser det ut igentligen ut när man spelar en mp3 eller vanlig cd skiva stängs skärmen ner då eller kommer några roliga saker up på skärmen?

det bör komma en färglad mp3 låt lista osv på dessa

helt ok

myckr roligare än vanlig stereo..och nu kan man ladda ner så mycket musik videos tex..flesta indash spelar de....då e det hur coolt som hellst..poppa på med videos till varje låt.de va jag ska göra ofta.de impar ju på andra

Senast redigerat av exlt car (9 maj 2006)

no fat chicks !!!
multimedia-import.se
11 maj 2006 · 9 Inlägg

hejsan, det är jag som har www.multimedia-import.se som ni kanske ser,
vill bara varna för dessa http://www.sv-electronics.com om ni läser info och frakt på dom sida
så tar dom inte ut nå moms eller tull avgift, allt skickas från kina,
så ni måste lägga på 25% på doms priser + 9% tullavgift.
sen vet jag inte vad dom tar ut för frakt från kina heller men den kostar en del, ca 400-500:- för en spelare, obs vet ej vad dom tar,

och tro nu inte att jag försöker snacka skit om dom bara för att jag har liknande firmaför så är det inte, läs på dom sida så ser ni, dom skriver sig fri från moms m,m

mina priser är inkl moms, dom flesta produkter finns i sverige, med garanti,
ska ni skicka till baka en spelare till sv-electronics, så kostart frakten ca 2800:- med dhl till kina.

ha en bra dag och prova gärna spelarna om ni har chansen,

spelaren en prata om som var dålig, heter DA-5800 på min sida, har jag slutat sälja pga att kvaliten inte var allt för bra.
men jag testar alla spelare så har bra erfarenhet av många olika modeller.

MVH Nyberg
www.multimedia-import.se

Senast redigerat av multimedia-import.se (11 maj 2006)

Audifantast Fartälskare
11 maj 2006 · 390 Inlägg

Så dessa indasch DVD det är bara skärm då elle?

Speedparts That´s why.......
multimedia-import.se
11 maj 2006 · 9 Inlägg

ne indash dvd är allt i ett,
ring eller maila för mer info

nyberg@multimedia-import.se

/nyberg

bdahl Säljare
11 maj 2006 · 341 Inlägg

callook_skane skrev:
http://www.bildvd.se står att tidigare pris var 8999:- men hmm... konstigt de högsta han har tagit för dom är 5000:- jag gav 4500:- för min å den var inte värd 1000:-

bra att dom gör en jämförelse med en pioneer........
för den är ju säkert inte hundra ggr bättre för det?

svårt att jämföra äpplen och päron.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang