3185
Sök

R.i.p

"Ijenkligen"
788 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
min bil är död nu...
fan att opel rostar så in i helvete

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

149 Inlägg
7 maj 2006
vad har hänt med den

311 Inlägg
7 maj 2006
Inte Tiffany väl? Nae!! Jag blir bara deppig att höra sådant...

"Ijenkligen"
788 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
rosten åt upp henne inifrån

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

1 741 Inlägg
7 maj 2006
oj.. men går det inte svetsa? under eller på synliga delar? kanske för mycket jobb för att du ska orka..

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

"Ijenkligen"
788 Inlägg
7 maj 2006
Trådstartare
nja de hade ju gått att fixa. men den är redan skrotad. rosten fanns lite överallt bland annat i länkarmsinfästningarna..
har hört att det ska vara ett helvete att fixa

9 108 Inlägg
SSS -12
3 217 Inlägg
7 maj 2006
Vila i frid Tiffanyn...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Saab raggare : )
887 Inlägg
8 maj 2006
"75 hk 0-100 tre timmar ".. sen som va så pigg ;D

Turbo.. Because Im worth it :)

"Ijenkligen"
788 Inlägg
8 maj 2006
Trådstartare
"jättesnabb"

638 Inlägg
17 maj 2006
r.i.p big_smile

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

69 Inlägg
17 maj 2006
Men hon var ju så ung!? tongue

Jeep Grand cherokee -96 "Northern Wolf" 4,5" RE lift, NEV stealth bumper, MX6 shocks, Procomp ES2000, Superior axle Dana 30, ARB air locker, Danita 3000, T-max 9000, 35"x12.5 Cooper STT

1 019 Inlägg
17 maj 2006
R.I.P  Lider med dig sad

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

8 156 Inlägg
17 maj 2006
Mina kondoleanser sad

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

279 Inlägg
18 maj 2006
RIP sad allt jä--a salt..

two lies don´t cancel each other out

2 594 Inlägg
18 maj 2006
diforce skrev:
RIP sad allt jä--a salt..

ja fan här i sundsvall har dom mäst salt i hela landet det är förjävligt.
köpte en ganska så ny v70 ser redan flera ställen efter vinterns bravader.
visst rostar opel men inte lika mycket nom nya mersedes bilar har en polare som köpte en 01 mersa kombi han fick skrota den i våras och fick en ny på garanti fattar inte ??

31 Inlägg
18 maj 2006
Töcke böss !!!!
jameen he jett ju köfe nåe bätter än he denne bösse !! he måst je ju begrip att opel ha vart se denne i alle världns tier !!!!

hahahah big_smile faan en opel e ju ba rost! så e ju alla om inte kommer o bli (B-kvalitta) !!! så jag råder dig köp ett annat märke sen!!

mvh/johanna wink

75 Inlägg
18 maj 2006
~LiLLePuT~ skrev:
Töcke böss !!!!
jameen he jett ju köfe nåe bätter än he denne bösse !! he måst je ju begrip att opel ha vart se denne i alle världns tier !!!!

hahahah big_smile faan en opel e ju ba rost! så e ju alla om inte kommer o bli (B-kvalitta) !!! så jag råder dig köp ett annat märke sen!!

mvh/johanna wink

HUH??
kan du ta det på engelska eller om vi har ngt annat gemensamt språk??
winkwinkwinkwinkwink

79 Inlägg
18 maj 2006
R.I.H tongue Rest In Hell xD

Press any key... were is the "any key"???

31 Inlägg
19 maj 2006
Re: R.i.p~LiLLePuT~ skrev:
Töcke böss !!!!

hahahah  faan en opel e ju ba rost! så e ju alla om inte kommer o bli (B-kvalitta) !!! så jag råder dig köp ett annat märke sen!!

mvh/johanna

HUH??
kan du ta det på engelska eller om vi har ngt annat gemensamt språk??

förtod att det var någon som skulle fundera lite extra det e ju bara norrländska wink tongue lite brett kanske men jag tog en liten förklaring där nere ju big_smile !! /johanna

Sök