Här kommer lite bilder och mer specifik info på vad som gjordes igår.
Ursäkta bildkvaliten, glömde kameran hemma 
Började med att fixa lite invändigt i bilen då jag väntade på Garageplatsen.
Gjorde en platta i plast som jag satt i hålet vid ett gammalt fläkthål i mitten, blev väldigt dåligt lackat men den skall lackas om till svart så småningom.
Biten som ersatte fläktutblåsKnäppte även några bilder på hur framskärmarna ser ut nu efter sabotaget, mindre kul att se på bilen just nu

Sabotage 
Sabotage
VänstersidaFick äntligen in bilen i garaget/verkstan!
Inne i garaget/verkstan. Lite mkt skit därinne just nu men kommer bli bättre i slutet på månaden! 
Började med att plocka av startmotorn och kolla den, allt såg bra ut.
Kopplade på lite ström och voila den funkade utan minsta problem. Gjorde rent den och skruvade dit den igen, drog om några kablar då dom var väldigt klåpigt dragna.
Innan den blev rengjord och isärskruvad.Sen gav jag mig in på att plocka av grenröret, hatar verkligen det momentet

Efter en massa svordomar så fick jag loss den med lite hjälp från farsgubben.
Hela packningen var bortblåst...
Plus att pinbultarna på grenröret var helt slut, gängade om lite och satte i insekts skruvar istället, vilket troligtvis kommer funka prima.
Satte dit nya packningen, skruvade ihop det.
TurboAllt fastskruvat och nya delar på plats, då återstod det bara att vrida på nyckeln.
Bilen startade 2 gånger sedan ingenting, gav startmotorn en liten duns med hammaren och bilen startade.
Plocka av startmotorn idag igen och byta kolen.
Jag hann även med att tona framblinkers och positionsljusen

Bild på fälgarna som åker på tillsvidare, skall bli vita nästa vecka!
ATS 16"Kommer med updates ikv igen då jag skall hämta "nya" framskärmar och front, även lite annat smått och gott!