1655
Sök

Boondock Saints 2

9 108 Inlägg
5 mars 2010
Såg den nu och blev både besviken och lycklig, många riktigt konstiga/krångliga scener drog ner helhetsintrycket och dom försökte ofta mest härma ettan känns det som.

Men överlag jäkligt manlig film cool

Lite spoiler men en trilogi hänger i luften, ingen info på imdb dock...

295 Inlägg
5 mars 2010
grym besviken. inte allas samma charm som första, knappt jag orkade titta på den hmm

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

1 582 Inlägg
6 mars 2010
Håller med där smile

MilleN skrev:
Såg den nu och blev både besviken och lycklig, många riktigt konstiga/krångliga scener drog ner helhetsintrycket och dom försökte ofta mest härma ettan känns det som.

Men överlag jäkligt manlig film cool

Lite spoiler men en trilogi hänger i luften, ingen info på imdb dock...

502 Inlägg
6 mars 2010
Den är grymt bra !

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 mars 2010
Va riktigt skitdålig...manus, skådespelarinsatser och hela storyn var riktigt riktigt dålig.
Inte i närheten av ettans skarpa dialoger och skämt.

Och den där jävla FBI bruden, hon är ju SÅ jävla dålig på att agera i allt hon är me i (dexter, desperate housewives, Rambo...). Va den värsta sydstatsdialekten ja hört.

Satte mig o spela Tetris på mobilen sista timmen..

Fd Bannad
657 Inlägg
6 mars 2010
Bruden var ju skithet!

Märkesbög

huh?
10 427 Inlägg
6 mars 2010
Kul film faktiskt, kommer knappt ihåg första filmen (längesen man såg den).
Men denna var ju helt okej, mexikanen var en skoj tillägg! tongue

Volvoskadad
6 017 Inlägg
6 mars 2010
Såg ettan för första gången precis och den var ju bra! Blir väl att se tvåan sen

Jonas

...
171 Inlägg
23 mars 2010
Riktigt kul att dem samla ihop det gamla gänget igen. Skådespelarna var nog det sämsta med filmen, hon från dexter va riktigt dålig tyckte jag. Då va d en förra 100ggr bättre, kändes som de försökte härma hur han va på nåt sätt.

En annan sak jag tyckte va riktigt dålig var allas dilakter, hennes sydstatsdialket, Den äldstas dialekt var HEMSK och tycker deras pappas var lite överdrivet ibland med även fast den är rätt skön.

Gillade inte heller hur dem gjorde flashbacksen till all action.

Överlag en rätt okej film men hade nog för stora förväntningar efter 1an. Vet inte ens om jag tycker det borde komma en 3a wink

245 Inlägg

Sök