4887
Sök

Stylingbutikens "tuning" grejor, något att ha?

Bags are for bitches
296 Inlägg
13 oktober 2009
Trådstartare
Är Stylingbutikens tuning grejor så som intercooler, dumpar, wg, filter mm något att ha? Någon som har erfarenhet av deras grejor:P Känns lite b men man vet ju aldrig smile

Eller har jag fel igen?

Bags are for bitches
296 Inlägg
14 oktober 2009
Trådstartare
verkligen ingen som testat? tongue

Eller har jag fel igen?

Random Hero
4 047 Inlägg
14 oktober 2009
du får väl va du betalar för, inte provat deras grejer men som du säger de ser b ut

Dog food lid. Backwards

2 911 Inlägg
14 oktober 2009
Jag brukar tänka såhär.

Prislappen gånger 0,8 gånger 0,7 gånger 0,8 = tillverkningskostnad (ungefär).

Beräkningen tar bort momsen, återförsäljarens vinst och tillverkarens vinst, kvar är slanten som produkten möjligen kostat.
Gäller inte elektronik eller liknande, funkar rätt bra på motorprylar som i detta fall efterfrågas.

Sen bara ta "tillverkningskostnad" och upprepa den summan för dig själv samtidigt som du säger kvalité.
Sen har du svaret

PS... stylingbutiken har flertalet prisvärda produkter, jag säger inget om dem specifikt utan mer om prissättning i allmänhet wink
Senast redigerat av Decibel (14 oktober 2009)

854 Inlägg
14 oktober 2009
Jag har testat en del produkter därifrån med bra resultat. Bland annat turbo, silikonslang, tryckrör, avlastningsventil och BTR.

Jag är nöjd med allt utan BTR:n, där rekomenderar jag något bättre. Otäckt med soppa som läcker i motorutrymmet...

Du kan knappast få mycket bättre service än vad dom har på Stylingbutiken, den är grym! Aldrig några problem med något. Dom löser allt på ett smidigt och tillmötesgående sätt.
Senast redigerat av Kmarcus (14 oktober 2009)

KTM 660
537 Inlägg
14 oktober 2009
Kmarcus skrev:
Du kan knappast få mycket bättre service än vad dom har på Stylingbutiken, den är grym! Alldrig några problem med något. Dom löser allt på ett smidigt och tillmötesgående sätt.

Har inte testat några tuning grejer där ifrån men köpt en del annat. Kan bara instämma om att deras service är grym. Aldrig några problem och om det dyker upp nått så fixar dom det innan man hinner reagera typ.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Bags are for bitches
296 Inlägg
14 oktober 2009
Trådstartare
Vad tror ni om deras stolar? smile Inte direkt så jag tänkt sitta å pendla flera mil med bilen.big_smile

Eller har jag fel igen?

407 Inlägg
14 oktober 2009
bara positivt.

Bags are for bitches
296 Inlägg
16 oktober 2009
Trådstartare
Får väl se hur man gör då. Känns inte riktigt bra XD hehe:P

Eller har jag fel igen?

Sök