Vaccinet Mot Svininfluensan....Ska Du Ta Det?

ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Jag har nästan bestämt mig helt för att inte ta det, morsan och syrran funderar fortfarande.

Men det börjar dra ihop sig nu som flickan sa, så...... ska Du ta det?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
FireTraXX DFFL
14 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

Nej, bryr mig inte tillräckligt för att engagera mig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Jokke_
14 oktober 2009 · 453 Inlägg

Ta det av solidariet säger dem. Alltså även om du får influensan och inte blir så hårt drabbad så kan du smitta andra som det kan gå sämre för då. Jag kommer ta sprutan i alla fall

matteeee Ingen himmel är så blå som min
14 oktober 2009 · 2 972 Inlägg

Jag struntar i det! Ingen vet nåt om biverkningar, om det ens hjälper eller om dom som tillverkade vaccin mot fågelinfluensan fick för mycket över när den dog ut......

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
-Mackan- Fire And Silk
14 oktober 2009 · 2 254 Inlägg

När jag tittar mig i spegeln och ser detta, ska jag överväga att ta den där sprutan.


http://ramroddin.files.wordpress.com/2009/08/svininfluensa-huuuaa.jpg

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

matteeee skrev:
Jag struntar i det! Ingen vet nåt om biverkningar, om det ens hjälper eller om dom som tillverkade vaccin mot fågelinfluensan fick för mycket över när den dog ut......

Precis därför jag tvekar om att ta det!   Ingen vet nåt om skiten eller vilka biverkningar skiten kommer ge  hmm   Ska tydligen innehålla kvicksilver och lite annat smått o gott.   Kanske drömde det men hörde nåt om förlamning i samband med vaccinet, men va nog som jag drömde....hoppas jag   hmm

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
baerserk Bäst i värla
14 oktober 2009 · 150 Inlägg

Jag är starkt skeptisk till vaccinet.. Hur vet man att tillverkaren av vaccinet inte "tillverkade" influensan, som dom redan hade ett botemedel emot, och kan sälja det botemedlet och ha fickpengar för resten av sitt liv?

FireTraXX DFFL
14 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

baerserk skrev:
Jag är starkt skeptisk till vaccinet.. Hur vet man att tillverkaren av vaccinet inte "tillverkade" influensan, som dom redan hade ett botemedel emot, och kan sälja det botemedlet och ha fickpengar för resten av sitt liv?

Konspirationsteorier är ju underbara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Jokke_
14 oktober 2009 · 453 Inlägg

baerserk skrev:
Jag är starkt skeptisk till vaccinet.. Hur vet man att tillverkaren av vaccinet inte "tillverkade" influensan, som dom redan hade ett botemedel emot, och kan sälja det botemedlet och ha fickpengar för resten av sitt liv?

lol lol

Iam2fast4U
14 oktober 2009 · 1 534 Inlägg

nej jag tänker inte ta det

BMW E34 "538" (1990)
MilleN
14 oktober 2009 · 9 108 Inlägg

Nej, jag väljer att låta mitt eget immunförsvar göra ett försök, går det inte får jag väl spy i ett par dagar då.

ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

MilleN skrev:
Nej, jag väljer att låta mitt eget immunförsvar göra ett försök, går det inte får jag väl spy i ett par dagar då.

Så jävla rätt!   Gå fan inte på "doktorns" jävla snack om att alla kommer dö osv. utan vaccinet.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Mogel KUNG
14 oktober 2009 · 441 Inlägg

Jag vill inte ta de.. Men kan inte jobbet tvinga en att ta de??

ZonaX Svetsare
14 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Mogel skrev:
Jag vill inte ta de.. Men kan inte jobbet tvinga en att ta de??

LoL, låter missbildat men "tur" att man är arbetslös då  hmm

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
bollen1986
14 oktober 2009 · 3 714 Inlägg

är inte svininfluensan över?
eller så är det jag som inte bryr mig tillräckligt

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
loudness
14 oktober 2009 · 4 554 Inlägg

får de genom jobbet men är jävligt osäker om ja vill ta den, men som någon sa så man smittar de ju vidare och mitt yrke innebär att ja skulle kunna smitta 6-7 familjer per dag innan jag blir sjuk å får va hemma så får se hur jag gör.. man vill inte ha biverkningar efter iaf

bmx
14 oktober 2009 · 7 100 Inlägg

ska inte ta de.dör hellre av svinskiten än av medicinen

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
14 oktober 2009 · 2 972 Inlägg

FireTraXX skrev:

baerserk skrev:
Jag är starkt skeptisk till vaccinet.. Hur vet man att tillverkaren av vaccinet inte "tillverkade" influensan, som dom redan hade ett botemedel emot, och kan sälja det botemedlet och ha fickpengar för resten av sitt liv?

Konspirationsteorier är ju underbara.

För du vet ju precis hur allt är? Jag skulle fan inte bli förvånad om det finns sånt bakom mer än man tror! Kanske inte i detta fallet, men totalt sett... Virus på datorer t ex?!  Sorry, OT...

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Mogel KUNG
14 oktober 2009 · 441 Inlägg

ZonaX skrev:

Mogel skrev:
Jag vill inte ta de.. Men kan inte jobbet tvinga en att ta de??

LoL, låter missbildat men "tur" att man är arbetslös då  hmm

Ne jag vet inte har bara hört att jobbet kan kräva en att ta de annars får man ingen ersättning om man blir sjuk. Vet dock inte om det är så.

Sushikocken Sleeper
14 oktober 2009 · 3 084 Inlägg

Vet inte kanske har fått det idag :S

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang