5334
Sök

Fina fräscha bilar

1 232 Inlägg
29 november 2009
Trådstartare
tjena ni har säker nångång sett min 245 en röd som e rostfri och nybes, har även försökt att vaxa den en gång och det lilla gjorde skillnad faktiskt. jag e inte nån som bor i garaget och grejar me bilen 24 tim om dygnet. min bil är original och rätt så orörd och när det blir ändringar så e det inga större grejer. men den e ju tydligen ointressant och anses som vinterbil, jojo men det finns tydligen folk som har häckar som e 10 gånger mer intressantare. men visst jag bryr mej ej om någon låser tråden pga ointressant innehåll kanske men jag ville bara undra VARFÖR!!!! hoppas många mer har fått denna aggression mot sig så jag ej e ensam. men men jag får väl lägga 20.000 på bilen så kanske jag får nån kommentar.mvh lownslow
p.s garaget verkar ju ej vara för folk med originalbilar.

3 259 Inlägg
29 november 2009
Vill ingen rösta/kommentera så gör dom ju inte det...Inte direkt så du kan tvinga nån att göra det... Sen finns det ju vettigare saker o grina för än att inte få kommentarer på en bil som varje person ser 20ggr dagligen!smile Och anledningen till det skriver du ju själv.. "rostfri o nybesiktad"... Det väcker ju förundran hos vem som helst!big_smile

MVH/Jon
Senast redigerat av JonR (29 november 2009)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Fd Bannad
657 Inlägg
29 november 2009
lownslow skrev:
tjena ni har säker nångång sett min 245 en röd som e rostfri och nybes, har även försökt att vaxa den en gång och det lilla gjorde skillnad faktiskt. jag e inte nån som bor i garaget och grejar me bilen 24 tim om dygnet. min bil är original och rätt så orörd och när det blir ändringar så e det inga större grejer. men den e ju tydligen ointressant och anses som vinterbil, jojo men det finns tydligen folk som har häckar som e 10 gånger mer intressantare. men visst jag bryr mej ej om någon låser tråden pga ointressant innehåll kanske men jag ville bara undra VARFÖR!!!! hoppas många mer har fått denna aggression mot sig så jag ej e ensam. men men jag får väl lägga 20.000 på bilen så kanske jag får nån kommentar.mvh lownslow
p.s garaget verkar ju ej vara för folk med originalbilar.

Varför ens bry sig?

det finns väll fler här som tycker om moddade bilar än originalbilar, och jag måste säga att en original 245 inte är något vrålåk. Hade du haft en original HemiCuda så hade det troligen vart annorlunda.

sen förstår man knappt vad du skriver...

Märkesbög

1 207 Inlägg
29 november 2009
Ojojoj. Det var inte bara en värdelös rubrik utan innehållet består bara av gemener som dessutom berör ett ämne som har diskuterats om och om och om och om igen...

Har du verkligen sådana mindre värdes komplex att du verkligen inte kan klara dig utan bekräftelsen som en kommentar på en internetsida ger dig?

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 november 2009
många som lägger ut sina orginalbilar här visst än del är riktigt fina  men då ska dom vara gamla också.....

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Masterworks
29 november 2009
Min pickis e orginal och den har jag fått några kommentarer på! smile

1 339 Inlägg
29 november 2009
Jag har också en orginalare men jag har fått 121 kommentarer så ett intresse finns, det är jag säker på tongue

Sök