4909
Sök

Citroën (C3)verkstad sökes i Stockholm

2 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Hej,

jag hoppas att jag är här riktig med min fråga. Jag flyttade från Tyskland till Stockholm i detta året. Så jag visste, till vilken verkstad jag kunde köra i Berlin. Men i Stockholm känner jag ingen verkstad och hörde tyvärr bara dåliga saker om olika verkstaden i sista tiden.
Jag har en Citroën C3 och nu behöver jag en verkstad för olika saker:

- 50 TKM inspektion
- byta batteri
- byta vindskydd
och olika andra saker.

Så vill jag fråga, om en person här vet en bra verkstad, som kan reparera min bil utan problemen. Möjligast i Stockholm.

Jag tackar för att du har läst min fråga och jag vänta på svar,
hej hej

Citroen3CV

DFFL
9 020 Inlägg
9 december 2009
Det du skrivit kan vilken skitverkstad som helst göra utan några bekymmer.
Närmsta Citroen-handlare?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 december 2009
det kan du åka in på vilken verkstad som helst och be dom fixa det men ta inte på en märkesverkstad det blir dyrare

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 024 Inlägg
9 december 2009
Registrera dig på www.citroenakuten.se så kan du få bra hjälp där, finns trådar om bra verkstäder där.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

2 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
Expoze skrev:
Registrera dig på www.citroenakuten.se så kan du få bra hjälp där, finns trådar om bra verkstäder där.

@Expoze: Tack för hjälpen och info, så vill jag fråga där.

Jag gissar att verkstäderna inte fungerar här skillnad till Tyskland. Naturligtvis måste kunna varje verkstad lösa problemen, men det fungerar inte på alla. Tyvärr...
För mig är det viktig, att reparation ska bli ordentlig och riktig, inte billig. Jag kan inte köra till verkstad alla dagar och ber om förbättring av sista reparation.
Därför hade jag frågat.

Så om en här känner en bra verkstad i Stockholm (jag kan åka hem med T-Banan), tack för hjälp och tipp. Det är bästa om det av egen erfarenhet.

Jag tittar också på citroenaktuen.se.

Tack och hej,
Citroen3CV

Sök