5143
Sök

Är det öppet köp på meca?

1 798 Inlägg
17 december 2009
Trådstartare
En kompis var idag o hämtade ut handbromsbackar till en bil då jag tyckte de som satt där såg slut ut dock var de inte mkt mer material på de nya dvs jag behöver inte dem nya har kvitto kvar o har endast tittat på en back för att se att de inte skiljde mkt ingen åverkan. De måste väl ändå gå och lämna tillbaka o få pengar åter.

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Evolution
1 627 Inlägg
17 december 2009
lämna tillbacks dom du så länge det inte är nån åverkan gjord på dom mer än öppnad kartong och du har kvittot e det lugnt

Fäll ner pungen och landa

1 798 Inlägg
17 december 2009
Trådstartare
Va väl de ja tänkte då min kompis fått för sig att man bara kunde få tillgodo kvitto dvs ta något annat i butiken för samma värde men de tror ja fan inte på då kan man fan inte driva en större firma då skulle man ju vara fucked om man fick fel vara tex.

Smålänning
7 887 Inlägg
17 december 2009
Klart det går att lämna tillbaka.

Bara du har kvittot.

300% säker.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 798 Inlägg
17 december 2009
Trådstartare
Jo var ju de ja tänkte me vet ej vad han handlar i för skitaffärer där man inte kan lämna tillbaka de o få pengarna tillbaka såna affärer kan inte ha mkt kunder

Sök