Det där med papperna är ju helt klart hans fel, och du kanske kan vända dit folk rekommenderat dig för att klara upp det. Sånt pack borde det vara skottpengar på.
Men det där med "felen" är ju bara rent skitsnack... hur skulle man kunna gnälla på det?vad skulle man säga?
"buhu jag köpte en bil som inte var som jag tänkt mig eftersom att det fanns fel som jag glömde kolla och därför ångrar jag mig, kan jag få mina pengar?"
Hade någon kommit och skulle lämna tillbaka en bil dem köpt av mig skulle jag skratta åt dem, dem kan lika gärna kört sönder bilen och ska köra en "fuling". Hur ska du kunna bevisa att lagrena var dåliga när du köpte bilen, för att du säger det? i sånna fall skulle man rent hypotetiskt kunna köpa en bil och sen köra som en idiot och "börna sönder" osv. och sen komma tillbaka o lämna "skrotet".
Inte en chans att det går att återlämna en begagnad bil man köpt av privatperson pga. några fel man inte kände till.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.