Fan vad trist för dig tjejen att du råkade ut för en sån oärlig säljare, hoppas det löser sig på bästa sätt.
Om han har skrivit på regbeviset själv och skickat in det till vv, så kan du anmäla honom för urkundförfalskning, vilket är relativt allvarligt brott, det är bara ringa polisen och fråga dom om det, polisen brukar vara väldigt hjälpsamma över telefon.
Sen till alla er andra som säger att köpt är köpt osv.. jag tror att ni hade blivit lika ledsna och förbannade som trådskaparen om ni hade upptäckt att ni blivit blåsta, så ni kan ju hålla en lite trevligare ton mot henne.
Kan även vara så att trådskaparen inte kan så mycket om bilar och då är det väldigt lätt att missa såna saker, som en ärlig säljare skulle talat om.
När jag bytte bort min MX-6a mot skylinen så märkte jag att mina däck var helt utslitna dagen innan byte.. jag ringde upp killen och talade om det, visst det kostade mig några tusenlappar extra men jag har iaf ett rent samvete och han behövde inte bli förbannade när han upptäckte det.
Det är iaf mina tankar kring detta.
Lycka till.
Senast redigerat av tobbeh78 (7 januari 2010)
Trött och bitter?? javisst!