Antispinn till Mitsibishi Space Star -03??

Perrablerra
3 januari 2010 · 127 Inlägg

Har nu en Mitsibishi Space Star -03 utan antispinn som jag skulle vilja ha antispinn på. Vet att det fanns som tillval när bilen var ny. Har själv köpt den begagnad. Är det någon som vet om man kan efter montera detta eller blir det att titta på en annan bil  som redan har det?? Hade varit kalas om det gått.

//nussse

Peugeot Partner "Plåtlådan" (2014)
Slash Saabifierad
4 januari 2010 · 2 026 Inlägg

Jag har sett liknade diskussioner om att eftermontera ABS på motorcyklar, antispinn tror jag dock går att eftermontera men är det verkligen värt det? lägg dom extra slantarna på schyssta vinterdäck istället och gasa inte till vid start så ska du se att du kommer klara dig fin fint cool

Har själv en bil utan antispinn med begagnade vinterdäck och tar mig fram överallt utan spinn big_smile

Senast redigerat av Slash (4 januari 2010)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
r2d2artur
4 januari 2010 · 283 Inlägg

Var fick du informationen att det fanns som tillval?
Space Star hade inte antispinn som tillval på den Svenska marknaden.

Perrablerra
9 januari 2010 · 127 Inlägg

Har för mig jag läste det på Auto Motor Sport men nu hittar jag det inte så kanske missuppfattade det eller kollade fel.

Edit. Det ska tydligen finnas. Sett flera annonser på blocket där det står att de har antispinn och antisladd. Finns även på laga.se Hoppet är alltså inte helt ute smile

Senast redigerat av nussse (24 november 2010)

Peugeot Partner "Plåtlådan" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang