Vad har du för larm? eftermarknads eller orginal larm, och i vad för bil? Kan vara snö/is som smälter vid körning vid någon kontakt, för att sedan frysa på och kanske hindra kontakt eller dyligt.
Vad har du för larm? eftermarknads eller orginal larm, och i vad för bil? Kan vara snö/is som smälter vid körning vid någon kontakt, för att sedan frysa på och kanske hindra kontakt eller dyligt.
Original larm på en Mercedes c200 kompressor -00
haha men hur kan det hända så på 3 bilar ?
Men alltså det är möjligt ? för på min förra bil s80, så vart det inget
kan varit någon som kanske knackat på rutan och glaskross detektorerna har gått i gång på de, o dom har gjort de på flera bilar för o retas, han vara svårt o veta över en datorskärm liksom
kan varit någon som kanske knackat på rutan och glaskross detektorerna har gått i gång på de, o dom har gjort de på flera bilar för o retas, han vara svårt o veta över en datorskärm liksom
okej, men nu har ett larm gått i 20 minuter nu !
Han stänger av det sätts på
Han stänger av det sätts på
Men mitt har inte gått, så det kan vara nått med snön som du skrev också ?! eller
Någonting kan också störa larmen, strålning från... tja vad som helst är ofta smått underskattat när det gäller vad det kan ställa till med. Kan en nyckeldosa låsa upp och larma av bilen från 50m håll kan nog tex en högspänningsledning som går ovanför ställa till lite falsklarm om förhållanden är rätt.
Sedan kan även tex trådarna i en eluppvärmd bakruta ställa till med problem, på en del bilar tex. Volvo V70 har dessa ersatt krossensorerna i bakrutan. Och sådana rutor används flitigt i detta väder även om din 00a är en sedan antar jag?
Vilda teorier kan även dem pricka rätt ibland. Kan det vara så att din bil larmade av en tillfällighet och grannens är en kombi med elbakruta? Och larmar bilarna enbart på denna parkeringen eller vart man än ställer dem?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Vilda teorier kan även dem pricka rätt ibland. Kan det vara så att din bil larmade av en tillfällighet och grannens är en kombi med elbakruta? Och larmar bilarna enbart på denna parkeringen eller vart man än ställer dem?
nej de just på den här parkeringen när ja står hos bruden så händer inget. Ja det är en sedan Grannen har en toyota hiace, och bilen på min högra sida är en audi a4 kombi
föresten var det inte du som sa till mig för ett par månader sen eller så att : om man slår av höger backspegel på en v70 så startar inte bilen ?!
Hmm, det var vänster backspegel på en V50 med viss motor. Om det var 1.8F?, det var nämligen så att när Teknikens Värld byggde sin projektbil Klorofyl baserade de denna på en V50 (bla Motorn). Och vid de första försöken startade inte bilen, just pga att sensorn som satt i vänster backspegel inte fått följa med till det nya bilen
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.