2101
Sök

Vad ska man köpa? HJÄLP

134 Inlägg
10 januari 2010
Trådstartare
hej! Tänkte att jag skulle sälja min kebab express ! Men va ska man köpa för bil ? Vad tycker ni ?

467 Inlägg
10 januari 2010
Eftersom du inte skriver något om ekonomi eller liknande så blir mitt val en Aston Martin vantage

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

217 Inlägg
10 januari 2010
Köp en Impreza vet ja!

Das Auto

38 Inlägg
10 januari 2010
Varför inte en Golf 1 !? big_smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
10 januari 2010
Kan du verkligen inte köpa en bil utan att fråga i ett forum först kanske du ska tänka om lite.
Vad vill du ha för bil? Du kan ju inte köpa en bil som någon annan vill ha?! Suck!!

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

7 100 Inlägg
10 januari 2010
en grön fiat ritmo

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 915 Inlägg
10 januari 2010
Köp en Audi R8.

Lite mer info vore bra, prisklass ? Nåt speciellt märke?
Kombi ? Sedan ?
Fram, bak eller 4hjulsdriven ?

Bättre topic vore bra oxå.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar
Senast redigerat av Louksor (10 januari 2010)

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

134 Inlägg
10 januari 2010
Trådstartare
Holmii skrev:
Kan du verkligen inte köpa en bil utan att fråga i ett forum först kanske du ska tänka om lite.
Vad vill du ha för bil? Du kan ju inte köpa en bil som någon annan vill ha?! Suck!!

Men du ! tack så mycket för det där svaret , har svårt att få in i mitt huvud hur du orkade lägga ner tid att skriva de dära.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
10 januari 2010
Andreas348 skrev:
Holmii skrev:

Men du ! tack så mycket för det där svaret , har svårt att få in i mitt huvud hur du orkade lägga ner tid att skriva de dära.

Han har dock rätt, du har ju inga krav uppenbarligen.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 210 Inlägg
10 januari 2010
Fixa rubriken.. smile   men vad hade du tänkt dig då?? syfte med bilen ? pris? kombi? årsmodell?

lite mera kött på bena så kan du få bra råd med wink

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
10 januari 2010
Andreas348 skrev:
Holmii skrev:

Varsågod kära du, jag ville bara göra dig medveten om det som är uppenbart för oss andra; Köp en bil du själv gillar!!

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

4 767 Inlägg
10 januari 2010
Vänligen läs igenom
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar

Sen kan det ju inte komma några tips om du inte spec:ar lite vad du är ute efter, vad den får kosta osv. smile

Gör om gör rätt! smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök