nu blir det en T70 snurra och top monterat grenrör så får vi se vad org rb25det botten klarar av att hantera!!
och e någon ute efter br25det/skyline grejor så kolla mina prylannonser finns lite gott å blandat där!!
och på lördag får byggandet fortsätta så man får hon klar snart då man blir aningen sugen på att ut och sladda när solen lyser som den gjort i eftermiddag..
haha det gick ju så där lagom bra och hålla nere kostnaderna;)
tyst jag ser inte vad du skriver!!!! jo men de blir lätt så tror jag kvittar ju vad jag rör vid så slutar det alltid lika dant,,,
man skulle slutat leka med bilar när man var liten..vad billigt det hade blivit haha;)
ja de vissdoms ordet skulle man tagit till sig för 10 år sen så hade man varit nästan miljonär nu eller hade man blivit som många andra förlorare i den generationen å fastnat framför datorn och varit arbetslös!!
man skulle slutat leka med bilar när man var liten..vad billigt det hade blivit haha;)
ja de vissdoms ordet skulle man tagit till sig för 10 år sen så hade man varit nästan miljonär nu eller hade man blivit som många andra förlorare i den generationen å fastnat framför datorn och varit arbetslös!!
hehe sant;) när ska du göra färdigt resten av bilen då?
så fort de bara går har fått mina svänhjuls bultar å vevaxel styrning till v-lådan idag + 2 till borbet T 9x16 så jag sammlar fälgar för fullt nu så jag har att gase me i norge när det är dax men den här tiden är de ont om tyvärr så får man ju vara på jobbet ibland också så dom inte glömmer vem man är men jag hoppas på att jag får tid över snart igen att ta tag i den annars får jag dra ner skitet på jobbet så får jag leka med den där..
dom 2 sista fälgarna kittade då dom såg halv jävliga ut å den inte känns lönt att renovera dom med tanke på ändamål med bilen så blev det givetvis mattsvart bana istället för en massa bling bling
tror jag råkade handla på mig en sats brock fälgar nu också 7x16 fram å 9x16 bak så nu kan man snart öppna tyskstuks shop så nu har jag fått ihop en bra serie fälgar att sprätta med i sommar ska där bara beställas lite fler däck också
haha nej det är de inte men man jobbar en del kan jag lova!! det hade varit bättre + billigare att handla med leksaks bilar än handla allt annat man gör å om vi nu ska prata om guld så råkade jag handla på mig en 523 touring 98a idag också?!!! kan vara bra att ha den hade ju drag haha
å alla som klagar på att man inte lägger alla i samma inlägg!! jag kan bygga bilar å komma på bra ideer inte skriva hemsidor å snygga inlägg hahahahahahhahahahaha