12 timmar tills man skruvar som ett jävla djur för ett sista tappert försök att hinna få hon rullandes tills nästa fredag har svarvat till svängnings dämparen idag så trigger hjulet har kommit på plats så nu får fan alla hålla tummarna för en uppstart imorgon å kanske med en jävla tur en provrunda!! men det är långt borta just nu men vi får se imorgon kväll blir de stor uppdate med många nya bilder..
gött att det börjar hända ngt nu..vad har du gjort det senaste nu då?
ja bara klöddat med allt annat (bland annat bytat motor i 2 bmws hållt på mid polarens volvo så den är ihop kittat tantens bil inför sommarn)har knappt hunnit fundera ens på bimmerlinen.. men nu ska de väl fan hända något imorgon ialf..
gött att det börjar hända ngt nu..vad har du gjort det senaste nu då?
ja bara klöddat med allt annat (bland annat bytat motor i 2 bmws hållt på mid polarens volvo så den är ihop kittat tantens bil inför sommarn)har knappt hunnit fundera ens på bimmerlinen.. men nu ska de väl fan hända något imorgon ialf..
jaha trodde du bara hade grejat med din bmw
nej det är som sagt de här med tiden som är ett jävligt stort problem men får man nu bara ordning på detta så e de bara 2 månader tills hög sommar å en massa däck rök i hela sverige!!!
nä min koppling e skrot tror jag så jag väntar tills jag får min nya låda i sommar trorr jag.. vill få igång den till tävlingen men vet inte vad som har hänt riktigt men den frikopplar inte tillräckligt så d inte går o växla när bilen står still men startar jag i växel så frikopplar den så den inte rullar iväg..
nä min koppling e skrot tror jag så jag väntar tills jag får min nya låda i sommar trorr jag.. vill få igång den till tävlingen men vet inte vad som har hänt riktigt men den frikopplar inte tillräckligt så d inte går o växla när bilen står still men startar jag i växel så frikopplar den så den inte rullar iväg..
den kärvar på splinsen bara ner med skiten å smörj upp de så länge!!!
om en liten stund kommer uppdaten på vad som hände under Lååånnggg fredagen för den blev lång vill jag lova men som vanligt har man tro tjänaren jani_ruda vid sin sida till alla dumheter man kommer på:)
så nu har det hänt lite igen med bilen och om det hittas en barn vakt till tösen imorgon så ska ett tappert försök göras att få klart kardanen å montera svänhjul å koppling så de kan bli klart någon gång gått hemskt mycket tid nu till problem lösningar!! och slänga ut gammla pedalstället!!
tackar alla!!!! ja det är skönt så nu hoppas jag på kanske några timmar imorgon också att leka med de men jag verkar få åka å handla en ny dator också det tog 11 omstarter innan jag kunde skriva detta inlägget så det är nog dax nu haha men med lite tur så blir de mer update imorgon...
tackar alla!!!! ja det är skönt så nu hoppas jag på kanske några timmar imorgon också att leka med de men jag verkar få åka å handla en ny dator också det tog 11 omstarter innan jag kunde skriva detta inlägget så det är nog dax nu haha men med lite tur så blir de mer update imorgon...
du ska uppdatera imorn;)
verkar inte bli så just nu ialf men dagen e inte slut än
verkar inte bli så just nu ialf men dagen e inte slut än
jasså vadå då?
som sagt bli en ett skit gjort idag men veckan e ju orörd än så de får väl bli senare nej ska man hålla husa friden får man följa med tanten ibland också på deras intressen än om det inte är jätte inspirerande!!
se där ja.varför ska du byta pedalställ och styrväxel då?
pedalstället e för att jag saknar något fruktansvärt mycket plats för att få dit broms servon så det blir bättre med en våg å 2 cylindrar istället å styrväxlen för att få typ 3 varv mindre på ratten allt som allt